Сутність та структура соціального інтелекту
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25pКлючові слова:
соціальний інтелект, історія психології, поведінка, діяльність, управлінські кадри.Анотація
Аналізуються головні підходи до тлумачення сутності соціального
інтелекту в історії психології. Подано підходи до виокремлення
структури соціального інтелекту залежно від виду діяльності.
Посилання
Аминов Н.А. О компонентах специальных способностей
будущих школьных психологов / Н.А.Аминов, М.В.Моло
канов // Психологический журнал. – 1992. – № 5. – С. 104.
Андреева Г.М. Социальная психология / Г.М.Андреева. – М.:
Издво Моск.унта, 1988. – 429 с.
Власова О.І. Психологія соціальних здібностей: структура,
динаміка, чинники розвитку / О.І.Власова – К.: КНУ, 2005. –
с.
Годфруа Ж. Что такое психология? / Ж. Годфруа: в 2х т. –
М.: Прогресс, 1996.
Емельянов Ю.А. Активное социальнопсихологическое
обучение / Ю.А. Емельянов. – Л.: ЛГУ, 1985. – 167 с.
Коваленко А.Б. Соціальна психологія / А.Б.Коваленко,
М.Н.Корнєв – К.: Геопринт, 2006. – 400 с.
Кубышкина М.Л. Психологические особенности мотивации
соціального успеха: автореф.дис. …канд.психол.н.: 19.00.01 /
М.Л. Кубышкина. – СПб., 1997. – 19 с.
Кудрявцева Н.А. Единство интеллекта [Научный отчет] /
Н.А.Кудрявцева. – СПб.: ЛГУ, 1995. – 125 с.
Куницына В.Н. Социальная кометентность и социальный
интеллект: структура, функции, взаимоотношение / В.Н. Ку
ницына // Теоретические и прикладне вопросы психологи –
Вып. 1. – Ч. 1. – 1995. – С. 3241.
Куницына В.Н. Межличностное общение : [уч. пособ. для
студ] /В.Н.Куницына, Н.В.Казаринова, В.М.Погольша. –
СПб.: Питер, 2001. – 544 с.
Кунц Г. Управление: системный и ситуационный анализ
управленческих функций / Г.Кунц, С.Д.О’Доннел. – М., 1981.
Т. 1. – 496 с. – Т. 2 – 512 с.
Кыштымова И.М. Развитие креативности школьников в
условиях экспериментальной модели учебного процесса:
дис. …канд. психол.н.: 19.00.07 / И.М.Кыштымова. –
Иркутск, 2000. – 167 с.
Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы
психологи / Б.Ф. Ломов. – М.: Наука, 1989. – 449 с.
Майерс Д. Социальная психология / Д.Майерс. – СПб.: Питер,
– 682 с.
Михайлова Е.С. Методика исследования соціального интел
лекта (адаптация теста Дж.Гилфорда и М.Салливена): [Ру
ководство по использованию] / Е.С. Михайлова. – СПб.,
– 53 с.
Некрасов М.Г. Человек в социальных играх / М.Г. Некрасов. –
Тула: АРЕКС, 1996. – 78 с.
Петровская Л.А. Теоретические и методологические проблемы
социальнопсихологического тренинга / Л.А.Петровская. – М.:
Издво Моск. унта, 1982. – 168 с.
Прутченков А.С. Специализированный тренинг “Пред
приниматель” [Методические разработки социальнопси
хологического тренинга] / А.С.Прутченков. – М.: Издво
Моск.унта, 1993. – 79 с.
Психология одаренных детей и подростков / Под ред..
Н.С.Лейтеса. – М.: Педагогика, 1996. – 368 с.
Теплов Б.М. Избранные труды: в 2х т. / Б.М.Теплов. – М.:
АПН СССР, 1985. – Т. 1. – С. 6289.
Тутушкина М.К. Практическая психология для менеджеров /
М.К.Тутушкина. – М., 1996. – 366 с.
Уманский Л.И. Психология организаторской деятельности
школьников / Л.И.Уманский. – М.: Просвещение, 1980. –
с.
Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы иссле
дования / М.А.Холодная. – М. – Томск, 1997. – 478 с.
Чудновский В.Э. Воспитание способностей и формирование
личности / В.Э. Чудновский // Педагогика и психология. –
– № 8. – С. 1926.
Штерн В. Дифференциальная психология и ее методические
основы / В.Штерн. – М.: Просвещение, 1998. – 335 с.
Allport G. Personality: A psychological interpretation /
G.Allport. – N.Y., 1937. – 516 p.
Cantor N.G. Perspnality social intelligence / N.G.Cantor,
J.F. Kihlstorm. – N.Y., 1987. – 218 р.
Guilforf J.P. The nature of human intelligence / J.P.Guilforf. –
N.Y., 1967. – 261 p.
Eysenck H.J. Personality and individual differences /
H.J.Eysenck, M.W.Eysenck. – N.Y., 1985. – 178 p.
Thorndike R.L. Intelligence and its uses Harper s Magasine /
R.L.Thorndike, 1920. – 626 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.