Професійна ідентичність та життєві стратегії студентів–психологів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25pКлючові слова:
соціальна ідентичність, професійна ідентичність, життєві стратегії, професійна підготовка.Анотація
У статті представлено результати експериментального вивчення
соціальної, професійної ідентичності і життєвих стратегій студентів
майбутніх психологів. З’ясовано, що розвиток системи уявлень студентів
про себе як суб’єкта своєї професійної діяльності та життя, вміння
проектувати майбутнє, образ “Япрофесіонал” потребують ціле
спрямованого розвитку. Встановлено, що на стадії професійного навчання
спостерігається незначна, та все ж відмінність у презентації себе як
майбутнього фахівця.
Посилання
Бурлачук Л.Ф. Словарьсправочник по психодиагностике /
Л.Ф. Бурлачук, С.М. Морозов. – 2е изде, перераб. и доп. –
СПб: Питер, 2004. – 520 с.
Гулянц Э.К. Развитие профессионального самосознания
студентов факультета дошкольного воспитания / Э.К. Гу
лянц // Формирование личности учителя в педагогическом
вузе. – Казань: Издво КГПИ, 1989. – 286 c.
Налчаджян А.А. Этнопсихология: учебное пособие / А.А. Нал
чаджян. – СПб.: Питер, 2004. – 381 с.
Шнейдер Л.Б. Профессиональная идентичность: теория,
эксперимент, тренинг: учебное пособие / Л.Б. Шнейдер – М.:
Издво Московского психологосоциального института;
Воронеж: Издво НПО “МОДЭК”, 2004. – 600 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.