Професійна ідентичність та життєві стратегії студентів–психологів

Автор(и)

  • О.В. Савицька

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25p

Ключові слова:

соціальна ідентичність, професійна ідентичність, життєві стратегії, професійна підготовка.

Анотація

У статті представлено результати експериментального вивчення
соціальної, професійної ідентичності і життєвих стратегій студентів
майбутніх психологів. З’ясовано, що розвиток системи уявлень студентів
про себе як суб’єкта своєї професійної діяльності та життя, вміння
проектувати майбутнє, образ “Япрофесіонал” потребують ціле
спрямованого розвитку. Встановлено, що на стадії професійного навчання
спостерігається незначна, та все ж відмінність у презентації себе як
майбутнього фахівця.

Посилання

Бурлачук Л.Ф. Словарьсправочник по психодиагностике /

Л.Ф. Бурлачук, С.М. Морозов. – 2е изде, перераб. и доп. –

СПб: Питер, 2004. – 520 с.

Гулянц Э.К. Развитие профессионального самосознания

студентов факультета дошкольного воспитания / Э.К. Гу

лянц // Формирование личности учителя в педагогическом

вузе. – Казань: Издво КГПИ, 1989. – 286 c.

Налчаджян А.А. Этнопсихология: учебное пособие / А.А. Нал

чаджян. – СПб.: Питер, 2004. – 381 с.

Шнейдер Л.Б. Профессиональная идентичность: теория,

эксперимент, тренинг: учебное пособие / Л.Б. Шнейдер – М.:

Издво Московского психологосоциального института;

Воронеж: Издво НПО “МОДЭК”, 2004. – 600 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Савицька, О. (2019). Професійна ідентичність та життєві стратегії студентів–психологів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (17). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%p