Особливості сприйняття ситуацій, що пов‘язані з навчальною діяльністю студентів

Автор(и)

  • О.В. Савченко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25p

Ключові слова:

ситуація, структура ситуації, семантичний простір, когнітивна складність.

Анотація

У статті розглядаються основні характеристики та структурні
компоненти ситуацій міжособистісної взаємодії, визначаються основні
принципи дослідження образу ситуації в межах психосемантичного
підходу. Наведені результати порівняння структур семантичних
просторів оцінки певного класу ситуацій та суб’єктів як активних
учасників взаємодій.

Посилання

Бурлачук Л. Ф. Психология жизненных ситуаций: [Учебное

пособие] / Л. Ф. Бурлачук, Е. Ю. Коржова. – М.: Российское

педагогическое агентство, 1998. – 263 с.

Леонтьев Д. А. Тематический аппеpцептивный тест / Д.А. Ле$

онтьев. – 3$е изд. – М. : Смысл, 2004. – 254 с.

Калинкина Е. М. Динамика когнитивной сложности позна$

вательной сферы у подростков : автореф. дис. на соискание

ученой степени канд. психолог. наук : спец. 19.00.07 /

Ярославский государственный педагогический университет им.

К.Д. Ушинского / Е. М. Калинкина. – Ярославль, 2008. – 23 с.

Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и

обучении / А. М. Матюшкин. – М. : Директ$Медиа, 2008. –

с.

Петренко В. Ф. Психосемантика сознания / В. Ф. Петренко. –

М.: Изд$во Моск. ун$та, 1988. – 208 с.

Похилько В. И. Когнитивная дифференцированность /

В.И.Похилько // Общая психодиагностика; под ред. А. А. Бо$

далева, В. В. Столина. – М. : Изд$во МГУ, 1987. – С. 238$240.

Психология социальных ситуаций / Сост. и общая редакция

Н. В. Гришиной. – СПб.: Питер, 2001. – 416 с.: ил. – (Серия

“Хрестоматия по психологии”).

Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность / Х. Хекхаузен. –

СПб. : Питер; М. : Смысл, 2003. – 860 с.: ил. – (Серия “Мастера

психологии”).

##submission.downloads##

Як цитувати

Савченко, О. (2019). Особливості сприйняття ситуацій, що пов‘язані з навчальною діяльністю студентів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (17). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%p