Психологічні особливості ціннісних орієнтацій вихованців колонії

Автор(и)

  • З.В. Спринська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25p

Ключові слова:

цінність, ціннісні орієнтації, сфери життєдіяльності особистості, ціннісна сфера вихованця колонії.

Анотація

У статті здійснено психологічний аналіз ціннісних орієнтацій
особистості. Розглядається роль цінностей та ціннісних орієнтацій у
формуванні поведінки. Представлено результати емпіричного до!
слідження значимості ціннісних орієнтацій і життєвих сфер особистості
та їх порівняльна характеристика у студентів та вихованців колонії.

Посилання

Бех І.Д. Цінності як ядро особистості / І. Бех // Цінності освіти

і виховання; [За заг. ред. О.В. Сухомлинської]. – К. : ІЗМН,

– С. 16!21.

Братусь Б.С. Аномалии личности / Б. Братусь. – М. : Мысль,

– 303 с.

Василюк Ф.Е. Методологический анализ в психологии /

Ф. Василюк. – М. : Смысл; МГППУ, 2003. – 240 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Леонтьев

[под ред. Д.А. Леонтьева]. – М. : Смысл; Академия, 2004. –

с.

Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / А. Маслоу. –

М. : смысл, 1999. – 425 с.

Психология личности : хрестоматия: в 2 т. / [ред. Д.Я. Рай!

городский]. – Самара : Изд!ий Дом “БАХРАХ – М”, 2002. –

с., 544 с.

Райгородский Д.Я. Практическая психодиагностика. Методика

и тесты: [Учебное пособие] / Д. Райгородский (редактор!

составитель) . – Самара : Изд!ий Дом “БАХРАХ – М”, 2002. –

с.

Сенин И.Г. Опросник терминальных ценностей / И. Сенин. –

НПЦ “Психодиагностика”, Фонд гражданских инициатив. –

Ярославль: “Содействие”, 1991. – 19 с.

Франкл В. Человек в поисках смысла / Виктор Франкл. – М. :

Прогресс, 1990. – 368 с.

Фролова Н.В. Трансформація системи ціннісних орієнтацій на

зламних етапах розвитку суспільства (психологічний аспект):

автореферат. ... канд. психол. наук /Н.В.Фролова. – К.,

– 17 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Спринська, З. (2019). Психологічні особливості ціннісних орієнтацій вихованців колонії. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (17). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%p