Психологічний аналіз факторів дисгармонійних емоційних станів підлітків
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25pКлючові слова:
емоційні стани, дисгармонійні емоційні стани, п’ятифакторна модель.Анотація
У статті представлено експериментальний аналіз психологічних
факторів (п’ятифакторна модель) дисгармонійних емоційних станів
підлітків (тривожність, агресивність, фрустрація, депресія, нейротизм
та емоційний дискомфорт). Особлива увага приділена аналізу
психологічних причин виникнення даних емоційних станів у під
літковому віці, а також іншим негативним психологічним особливостям
особистості. Наприкінці статті формулюються висновки щодо необ
хідності розробки корекційної програми емоційної гармонізації дитини,
що повинна враховувати психологічні чинники дисгармонійних
емоційних станів особистості в пубертатному періоді.
Посилання
Боришевський М.Й. Психологічні механізми розвитку
особистості / М.Й.Боришевський // Педагогіка і психологія. –
– № 3. – С.26–33.
Кон И.С. Психология юношеского возраста: Проблемы
формирования личности: [учеб. пособие для студентов пед. ин
тов] / И.С.Кон. – М.: Просвещение, 1979. – 175 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л.Ру
бинштейн. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 720 с.
Поливанова К.Н. Психология возрастных кризисов: [учебное
пособие для высш. пед. уч. заведений] / К.Н.Поливанова. –
М.: Асаdemia, 2000. – 181 с.
Савчин М.В. Вікова психологія: навчальний посібник /
М.В.Савчин, Л.П.Василенко. – К.: Академвидав, 2005. – 360 с.
Фельдштейн Д.И. Психология становления личности /
Д.И.Фельдштейн. – М.: Международная педагогическая
академия, 1994. – 192 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.