Формування особистості в ранньому юнацькому віці та заняття фізичною культурою
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25pКлючові слова:
старшокласники, фізична культура, спорт, формування особистості.Анотація
У статті досліджуються психологічні особливості ставлення
старшокласників до фізичної якості сили і особистісні риси юнаків, які
займаються фізичною культурою і спортом. Встановлено, що ставлення
особистості, яке характеризує ступінь інтересу, силу емоцій і бажань, до
фізичних якостей може спонукати старшокласників до активності в
педагогічному процесі їх розвитку і формування відповідних навичок.
Посилання
Бальсевич В. К. Физическая активность человека / В. К. Баль&
севич, В. А. Запорожанов. – К.: Здоровье, 1987. – 224 с.
Вейнберг Р. С. Психологія спорту / Р. С. Вейнберг, Д. Гоулд. –
К. : Олімпійська література, 2001. – 336 с.
Выготский Л. С. Собрание сочинений: в 6&ти томах. Т.3.
Проблемы развития психики / Л. С. Выготский; под ред.
А.М. Матюшкина. – М. : Педагогика, 1983.
Ильин Е.П. Психология спорта / Е.П. Ильин. – СПб.: Питер,
– 352 с.
Онищенко І. М. Психологія фізичного виховання і спорту /
І.М.Онищенко. – К. : Вища школа, 1975. – 192 с.
Рибалка В. В. Особистісний підхід у профільному навчанні
старшокласників: [монографія] / В. В. Рибалка; За ред.
Г.О.Балла. – К.: ІПППО АПН України, Деміур. – 1998. – 160 с.
Савчин М. В. Актуальні питання самоутвердження старшо&
класників у трудовій діяльності / М. В. Савчин // Психоло&
гія. – К. : Рад. школа. – 1985. – Вип. 24. – С. 43–50.
Ткаченко О. М. Принципи і категорії психології / О. М. Тка&
ченко. – К. : Вища школа, 1979. – 199 с.
Эльконин Б. Д. Введение в психологию развития / Б.Д.Эль&
конин. – М. : Тривола, 1994. – 120 с.
Эриксон Э. Детство и общество : [пер с англ.] /Э. Эриксон;
&е изд., перераб. и доп.]. – СПб. : Ленато; АСТ Фонд “Уни&
верситетская книга”, 1996. – 592 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.