Формування особистості в ранньому юнацькому віці та заняття фізичною культурою

Автор(и)

  • В.А. Шинкарюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25p

Ключові слова:

старшокласники, фізична культура, спорт, формування особистості.

Анотація

У статті досліджуються психологічні особливості ставлення
старшокласників до фізичної якості сили і особистісні риси юнаків, які
займаються фізичною культурою і спортом. Встановлено, що ставлення
особистості, яке характеризує ступінь інтересу, силу емоцій і бажань, до
фізичних якостей може спонукати старшокласників до активності в
педагогічному процесі їх розвитку і формування відповідних навичок.

Посилання

Бальсевич В. К. Физическая активность человека / В. К. Баль&

севич, В. А. Запорожанов. – К.: Здоровье, 1987. – 224 с.

Вейнберг Р. С. Психологія спорту / Р. С. Вейнберг, Д. Гоулд. –

К. : Олімпійська література, 2001. – 336 с.

Выготский Л. С. Собрание сочинений: в 6&ти томах. Т.3.

Проблемы развития психики / Л. С. Выготский; под ред.

А.М. Матюшкина. – М. : Педагогика, 1983.

Ильин Е.П. Психология спорта / Е.П. Ильин. – СПб.: Питер,

– 352 с.

Онищенко І. М. Психологія фізичного виховання і спорту /

І.М.Онищенко. – К. : Вища школа, 1975. – 192 с.

Рибалка В. В. Особистісний підхід у профільному навчанні

старшокласників: [монографія] / В. В. Рибалка; За ред.

Г.О.Балла. – К.: ІПППО АПН України, Деміур. – 1998. – 160 с.

Савчин М. В. Актуальні питання самоутвердження старшо&

класників у трудовій діяльності / М. В. Савчин // Психоло&

гія. – К. : Рад. школа. – 1985. – Вип. 24. – С. 43–50.

Ткаченко О. М. Принципи і категорії психології / О. М. Тка&

ченко. – К. : Вища школа, 1979. – 199 с.

Эльконин Б. Д. Введение в психологию развития / Б.Д.Эль&

конин. – М. : Тривола, 1994. – 120 с.

Эриксон Э. Детство и общество : [пер с англ.] /Э. Эриксон;

&е изд., перераб. и доп.]. – СПб. : Ленато; АСТ Фонд “Уни&

верситетская книга”, 1996. – 592 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шинкарюк, В. (2019). Формування особистості в ранньому юнацькому віці та заняття фізичною культурою. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (17). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%p