Специфіка міжособистісної взаємодії педагога та адміністрації освітнього закладу
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
педагогічна взаємодія, міжособистісна взаємодія, стиль управління, рівні спілкування.Анотація
У статті розглядаються теоретичні аспекти міжособистісної взаємодії
педагога та адміністрації освітнього закладу. Автор аналізує погляди
дослідників щодо визначення понять “взаємодія”, “педагогічна
взаємодія”, “міжособистісна взаємодія”; визначає мету міжособистісної
взаємодії; розкриває стилі управління адміністрації освітнього закладу;
подає ґрунтовну характеристику різних рівнів спілкування, які виникають
в залежності від стилів управлінської діяльності.
Посилання
Булах І. С., Долинська Л. В. Психологічні аспекти між&
особистісної взаємодії викладачів і студентів : навчально&
методичний посібник / І.С.Булах, Л.В.Долинська. – Київ: НПУ
ім. М. П. Драгоманова, 2002. – 114 с.
Добрович А.В. Учителю о психологи и психогигиене общения /
Анатолий Добрович. – Москва, 1987. – 207 с.
Ковальчук З.Я. Психологічний аналіз міжособистісної
взаємодії вчителя із старшокласниками : монографія / Зоряна
Ярославівна Ковальчук. – Львів: Львівський державний
університет внутрішніх справ, 2008. – 160 с.
Ковальчук Л.О. Основи педагогічної майстерності : навчальний
посібник / Лариса Онисимівна Ковальчук. – Львів: Видавничий
центр ЛНУ імені Івана Франка, 2007. – 608 с.
Конспект лекцій. Cоціальна психологія особистості і спіл&
кування [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://
ukrkniga.org.ua/ukrkniga&text/763/39/
Микитюк Г. Ю. Взаємини викладачів і студентів як чинник
становлення особистості майбутнього вчителя : дис. … канд.
психол. наук : 19.00.07/ Галина Юріївна Микитюк. – Київ,
– 202 с.
Савчин М. В. Педагогічна психологія : навчальний посібник /
Мирослав Васильович Савчин. – Дрогобич : Видавнича фірма
“Відродження”, 1998. – 200 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.