Специфіка міжособистісної взаємодії педагога та адміністрації освітнього закладу

Автор(и)

  • З.Я. Ковальчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

педагогічна взаємодія, міжособистісна взаємодія, стиль управління, рівні спілкування.

Анотація

У статті розглядаються теоретичні аспекти міжособистісної взаємодії
педагога та адміністрації освітнього закладу. Автор аналізує погляди
дослідників щодо визначення понять “взаємодія”, “педагогічна
взаємодія”, “міжособистісна взаємодія”; визначає мету міжособистісної
взаємодії; розкриває стилі управління адміністрації освітнього закладу;
подає ґрунтовну характеристику різних рівнів спілкування, які виникають
в залежності від стилів управлінської діяльності.

Посилання

Булах І. С., Долинська Л. В. Психологічні аспекти між&

особистісної взаємодії викладачів і студентів : навчально&

методичний посібник / І.С.Булах, Л.В.Долинська. – Київ: НПУ

ім. М. П. Драгоманова, 2002. – 114 с.

Добрович А.В. Учителю о психологи и психогигиене общения /

Анатолий Добрович. – Москва, 1987. – 207 с.

Ковальчук З.Я. Психологічний аналіз міжособистісної

взаємодії вчителя із старшокласниками : монографія / Зоряна

Ярославівна Ковальчук. – Львів: Львівський державний

університет внутрішніх справ, 2008. – 160 с.

Ковальчук Л.О. Основи педагогічної майстерності : навчальний

посібник / Лариса Онисимівна Ковальчук. – Львів: Видавничий

центр ЛНУ імені Івана Франка, 2007. – 608 с.

Конспект лекцій. Cоціальна психологія особистості і спіл&

кування [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://

ukrkniga.org.ua/ukrkniga&text/763/39/

Микитюк Г. Ю. Взаємини викладачів і студентів як чинник

становлення особистості майбутнього вчителя : дис. … канд.

психол. наук : 19.00.07/ Галина Юріївна Микитюк. – Київ,

– 202 с.

Савчин М. В. Педагогічна психологія : навчальний посібник /

Мирослав Васильович Савчин. – Дрогобич : Видавнича фірма

“Відродження”, 1998. – 200 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ковальчук, З. (2019). Специфіка міжособистісної взаємодії педагога та адміністрації освітнього закладу. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p