Дослідження особливостей психологічної готовності студентів до викладацької діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
готовність до професійної діяльності, психологічна готовність до викладацької діяльності.Анотація
У статті розкривається зміст психологічної готовності до ви
кладацької діяльності як складного інтегрального утворення особистості.
На основі теоретикоемпіричного дослідження показано, що психологічна
готовність до викладацької діяльності містить в собі відповідну мотивацію,
спрямованість особистості, достатній рівень розвитку комунікативних
та організаторських здібностей, нервовопсихічну стійкість, сформовані
адаптаційні здібності. Виокремлено та описано рівні психологічної
готовності до викладацької діяльності: високий, середній, низький.
Посилання
Базова Н.В. Педагогика и практическая психология /
Н.В.Базова. – РостовнаДону: Феникс, 2000. – 416 с.
Кондрашова Л.В. Моральна психологічна готовність студента
до вчительської діяльності/ Л.В.Кондрашова. – Київ: Вища
школа, 1987. – 56 с.
Моляко В.А. Психологическая готовность к труду на совре
менном производстве/ В.А.Моляко, М.Л.Смульсон. – Киев:
Знание, 1985. – 14 с.
Психологопедагогічна модель особистості викладача вищої
школи: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://
ua.textreferat.com/referat109231.html
Шадриков В.Д. Психология деятельности и способности
человека / В.Д.Шадриков. – 2е изд. перераб. и доп. – М.: Логос,
– 318 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.