Дослідження особливостей психологічної готовності студентів до викладацької діяльності

Автор(и)

  • І.О. Лапченко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

готовність до професійної діяльності, психологічна готовність до викладацької діяльності.

Анотація

У статті розкривається зміст психологічної готовності до ви
кладацької діяльності як складного інтегрального утворення особистості.
На основі теоретикоемпіричного дослідження показано, що психологічна
готовність до викладацької діяльності містить в собі відповідну мотивацію,
спрямованість особистості, достатній рівень розвитку комунікативних
та організаторських здібностей, нервовопсихічну стійкість, сформовані
адаптаційні здібності. Виокремлено та описано рівні психологічної
готовності до викладацької діяльності: високий, середній, низький.

Посилання

Базова Н.В. Педагогика и практическая психология /

Н.В.Базова. – РостовнаДону: Феникс, 2000. – 416 с.

Кондрашова Л.В. Моральна психологічна готовність студента

до вчительської діяльності/ Л.В.Кондрашова. – Київ: Вища

школа, 1987. – 56 с.

Моляко В.А. Психологическая готовность к труду на совре

менном производстве/ В.А.Моляко, М.Л.Смульсон. – Киев:

Знание, 1985. – 14 с.

Психологопедагогічна модель особистості викладача вищої

школи: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://

ua.textreferat.com/referat109231.html

Шадриков В.Д. Психология деятельности и способности

человека / В.Д.Шадриков. – 2е изд. перераб. и доп. – М.: Логос,

– 318 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лапченко, І. (2019). Дослідження особливостей психологічної готовності студентів до викладацької діяльності. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p