Емпіричне дослідження чинників пізнавальної активності майбутніх психологів

Автор(и)

  • О.Л. Мачушник

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

пізнавальна активність, майбутні психологи, чинники, професійна спрямованість, розвиток, організованість, допитливість, працелюбність.

Анотація

У статті досліджуються чинники, що впливають на формування та
розвиток пізнавальної активності студентів, які опановують фах
психолога. Встановлено, що більшості досліджуваних студентів
притаманний активний особистісний розвиток. Досліджено, що
студенти, які впевнені у правильності свого професійного вибору та
прагнуть працювати за обраною спеціальністю, більш активні, ніж ті
студенти, що не впевнені у правильності вибору свого професійного
шляху. Визначено, що спад пізнавальної активності у студентів обох груп
відбувається на межі другого&третього курсів.

Посилання

Савченко О. Я. Розвиток пізнавальної самостійності молодших

школярів / О. Я. Савченко. – К.: Рад. школа, 1982. – 176 с.

Менеджмент в управлении школой / Ред. Т. М. Шамова. – М.:

КВ&Магистр, 1992. – С. 90.

Рейнвальд Н. И. Психология личности: [Монография] /

Н. И. Рейнвальд. – М.: Изд&во УДН, 1987. – 200 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мачушник, О. (2019). Емпіричне дослідження чинників пізнавальної активності майбутніх психологів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p