Чинники становлення життєво– професійних ціннісних орієнтацій під час навчання у ВНЗ

Автор(и)

  • Н.П. Панчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

цінність, ціннісні орієнтації, особистісно_професійне становлення, професійно_педагогічна спрямованість.

Анотація

У статті розглядаються чинники становлення життєвопрофесійних
цінностей майбутнього вчителя у процесі навчання у вищому навчальному
закладі, зокрема такі, як основне місце проживання (місто – село) та
стать; аналізуються методики проведення дослідження. Аналізуються
відмінності у виборі основних життєвих і професійних цінностей юнацтва
залежно від статі та основного місця проживання (місто – село). Зроблено
висновок, що загалом відчутною є орієнтація на життєві цінності.
Суттєвих відмінностей у життєвих цінностях залежно від статі та місця
проживання не виявлено. Молодь, яка проживає у сільській місцевості,
порівняно з міською, менше орієнтується на професійні цінності.

Посилання

Бондар Н.Є. Формування особистісної репрезентації в юнаць

кому віці: дис. ... канд. психол. наук / Н.Є.Бондар. – К.,

– 207 с.

Пасічняк Р.Ф. Психологічні особливості особистісного

самовизначення старшокласників / Р.Ф.Пасічняк. – К.,

– 16 с.

Сохань Л.В. Жизненная программа личности: структура и

динамика жизненных целей /Л.В.Сохань// Жизнь как

творчество. – К., 1985. – С.118 – 142.

Яремчук С.В. Формування професійнопедагогічної спря

мованості майбутнього вчителя: Дис. ... канд. психол. наук/

С.В.Яремчук. К., 1999. – 180 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Панчук, Н. (2019). Чинники становлення життєво– професійних ціннісних орієнтацій під час навчання у ВНЗ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p