Чинники становлення життєво– професійних ціннісних орієнтацій під час навчання у ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
цінність, ціннісні орієнтації, особистісно_професійне становлення, професійно_педагогічна спрямованість.Анотація
У статті розглядаються чинники становлення життєвопрофесійних
цінностей майбутнього вчителя у процесі навчання у вищому навчальному
закладі, зокрема такі, як основне місце проживання (місто – село) та
стать; аналізуються методики проведення дослідження. Аналізуються
відмінності у виборі основних життєвих і професійних цінностей юнацтва
залежно від статі та основного місця проживання (місто – село). Зроблено
висновок, що загалом відчутною є орієнтація на життєві цінності.
Суттєвих відмінностей у життєвих цінностях залежно від статі та місця
проживання не виявлено. Молодь, яка проживає у сільській місцевості,
порівняно з міською, менше орієнтується на професійні цінності.
Посилання
Бондар Н.Є. Формування особистісної репрезентації в юнаць
кому віці: дис. ... канд. психол. наук / Н.Є.Бондар. – К.,
– 207 с.
Пасічняк Р.Ф. Психологічні особливості особистісного
самовизначення старшокласників / Р.Ф.Пасічняк. – К.,
– 16 с.
Сохань Л.В. Жизненная программа личности: структура и
динамика жизненных целей /Л.В.Сохань// Жизнь как
творчество. – К., 1985. – С.118 – 142.
Яремчук С.В. Формування професійнопедагогічної спря
мованості майбутнього вчителя: Дис. ... канд. психол. наук/
С.В.Яремчук. К., 1999. – 180 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.