Разработка П. Г. Редкиным проблемы активности школьника в процессе обучения
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
особистість, навчання, активність, самодіяльність.Анотація
У статті вперше проаналізовано концептуальний підхід видатного
вітчизняного вченого П. Г. Редкіна до вирішення проблеми активності
школяра у процесі навчальної діяльності. Розкрито розуміння вченим
сутності розвитку самодіяльності школярів у процесі навчання і
представлено його технологію самодіяльного розвитку і взаємодії в
системах “вчитель учень” і “учень учень”. Дано характеристику
оволодіння школярем активною позицією суб’єкта учіння і виховання,
здійснено аналіз розвитку духовних сил школяра.
Посилання
Петр Редкин. Современные педагогические заметки: Содействие
учеников учителю / Редкин Петр [текст] // Учитель. – 1863. –
№7. – С. 317–321.
Петр Редкин. Современные педагогические заметки: Не
наказывать, а предохранять от наказания / Редкин Петр
[текст] // Учитель. – 1863. – №7 – С. 321–322.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.