Разработка П. Г. Редкиным проблемы активности школьника в процессе обучения

Автор(и)

  • М.Т. Дригус

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

особистість, навчання, активність, самодіяльність.

Анотація

У статті вперше проаналізовано концептуальний підхід видатного
вітчизняного вченого П. Г. Редкіна до вирішення проблеми активності
школяра у процесі навчальної діяльності. Розкрито розуміння вченим
сутності розвитку самодіяльності школярів у процесі навчання і
представлено його технологію самодіяльного розвитку і взаємодії в
системах “вчитель учень” і “учень учень”. Дано характеристику
оволодіння школярем активною позицією суб’єкта учіння і виховання,
здійснено аналіз розвитку духовних сил школяра.

Посилання

Петр Редкин. Современные педагогические заметки: Содействие

учеников учителю / Редкин Петр [текст] // Учитель. – 1863. –

№7. – С. 317–321.

Петр Редкин. Современные педагогические заметки: Не

наказывать, а предохранять от наказания / Редкин Петр

[текст] // Учитель. – 1863. – №7 – С. 321–322.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дригус, М. (2019). Разработка П. Г. Редкиным проблемы активности школьника в процессе обучения. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p