Адаптаційна функція процесу навчання першокурсника в умовах ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
адаптація, професія, процес навчання, аспект, стереотип, соціалізація, професійна адаптація, мотивація.Анотація
У статті розглядається адаптаційна функція процесу навчання
першокурсника в умовах ВНЗ, а також адаптація до обраної професії як
основний аспект соціалізації студентівпершокурсників. Адже студенти
перших курсів, набуваючи статусу самостійних дорослих людей,
залишаються у своїй більшості за віком, психологією, розвитком,
світоглядом і життєвим досвідом близькими до учнів старших класів
середньої школи. Тому навчальновиховна робота на першому курсі має
проводитися з урахуванням вікових особливостей студентів, рівня їхньої
підготовки, а також специфіки вузу або факультету
Посилання
Бодалев А. А. Личность и общение /А.А.Бодалев – М., 1983. –
с.
Делікатний К.Г.Становлення студента / К.Г.Делікатний;
[Питання адаптації випускника школи у вузі]. – К.: тво
“Знання” УРСР, 1983. – 48 с.
Дьяченко М.И. Психология высшей школы /М.И.Дьяченко,
Л.А.Кандыбович : [учеб. пособие для вузов. – 2е изд., перераб.
и доп.]. – Мн.: Издво БГУ, 1981. – 383 с.
Зиновьев С.И. Учебный процесс в советской высшей школе /
С.И.Зиновев. – М., 1975. – С.23.
Кинелев С. В. Адаптация личности как социальное явление /
С.В.Кинелев // Психологический журнал. – 1991. – № 4. –
С. 4149.
Краткий психологический словарь / [Под ред. Петровско
го А. В., Ярошевского М. Г.]. – М.: Политиздат, 1984. – 431 с.
Основы психологии и педагогики высшей школы/ [под ред.
А.В.Петровского]. – М.: ИздвоМосков. унта, 1986. – 303 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.