Експериментальне дослідження психологічних умов формування уявлень про духовний ідеал в учнів молодших класів

Автор(и)

  • Ю.В. Подкопаєва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

формування, дослідження, особистість, ідеал, духовність, усвідомлення, уявлення, вплив, виховання, спілкування, діти.

Анотація

У статті розглядаються результати експериментального дослідження
психологічних умов формування уявлень про духовний ідеал в учнів
молодших класів. Підкреслюється актуальність та важливість даної
проблематики; здійснюється опрацювання психодіагностичного
інструментарію, спрямованого на дослідження і розуміння молодшими
школярами духовних та морально)етичних цінностей.
Для плідного вивчення школярів подано створену та продуману
програму дослідження уявлень про духовний ідеал у дітей молодшого
шкільного віку; характеристику вибірки досліджуваних; етапи
дослідження; описано методи та методики вивчення особливостей
формування уявлень про духовний ідеал у дітей молодшого шкільного
віку, а також проаналізовано результати психологічного дослідження
сформованості уявлень про духовний ідеал молодших школярів.

Посилання

Богданова О.С., Петрова В.И. Методика воспитательной

работы в начальных классах / О.С.Богданова, В.И.Петрова. –

М.: Просвещение, 1975. – 208 с.

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте,

Просвещение, 1968. 464 с.

Каиров И.А. Нравственное развитие детей в процессе воспи)

тания: Проблемы развивающего воспитания: Проблемы

социалистической педагогики / И.А.Каиров. – М.: Педагогика,

– С. 292)299.

Ковалев А.Г. Воспитание чувств / А.Г.Ковалев. – М.: Пе)

дагогика, 1971. – 195 с.

Липкина А.И. О нравственной жизни школьника / А.И.Лип)

кина. – М.: Знание, 1978. – 48 с.

Монахов Н.И. Изучение эффективности воспитания: теория и

методика / Н.И.Монахов. – М.: Педагогика, 1981. – 144 с.

Осичнюк Е. Суспільний ідеал і соціальна активність особи)

стості / Е.Осичнюк. – К.: Політвидав України, 1974. – 119 с.

Помиткін Е.О. Психологія духовного розвитку особистості:

[Монографія] / Е.О.Помиткін. – К.: Наш час, 2007. – 280 с. –

Бібліогр.: с. 252)278.

Помиткін Е.О. Духовний розвиток учнів у системі шкільної

освіти: [Науково)методичний посібник] / Е.О.Помиткін. – К.:

ІЗМН, 1996. – 164 с.

Помиткіна Л.В. Виховуємо читаючи: для тих, хто дбає про

дітей / Любов Помиткіна, Едуард Помиткін. – К.: Шк. світ,

– 184 с. – (Серія “Психологічна Скарбничка”).

Помиткіна Л.В., Помиткін Е.О. Уроки психології для учнів

початкової школи: [навч.)метод. посібник] / Л.В. Помиткіна,

Е.О. Помиткін. – К.: Освіта України, 2011. – 244 с.

Семиченко В.А. Проблемы мотивации поведения и деятель)

ности человека. Модульный курс психологии. Модуль “Направ)

ленность”: [Лекции, практические занятия, задания для

самостоятельной работы] / В.А.Семиченко. – К.: Миллениум,

– 521 с.

Сороцкая О.Н. Формирование нравственных представлений на

уроках чтения (ІІ класс)/ О.Н.Сороцкая // Пути и средства

достижения прочности знаний в начальных классах / [Под ред.

М.П. Кашина]. – М.: Просвещение, 1978. – С. 70)77.

Фокина Н.Э. Некоторые особенности развития моральных

суждений детей /Н.Э.Фокина // Новые исследования в

психологии. – М.: Педагогика, 1978. – С. 41)45.

##submission.downloads##

Як цитувати

Подкопаєва, Ю. (2019). Експериментальне дослідження психологічних умов формування уявлень про духовний ідеал в учнів молодших класів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p