Формування інтелектуальних умінь студентів у процесі викладання педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
інтелектуальні уміння, робота з літературою, спостереження, мислення, проблемне навчання, інтерактивні технології навчання.Анотація
У статті пропонуються узагальнюючі підходи до коплексного
формування інтелектуальних умінь студентів – майбутніх учителів у
процесі викладання педагогічних дисциплін. Автор аналізує основну
літературу, в якій розкриваються різні аспекти поставленої проблеми,
вводить в суть поняття “інтелектуальні уміння”, розглядає типологію
умінь, показує, як різні типи інтелектуальних умінь можна розвивати у
студентів при вивченні педагогіки. Особлива увага приділяється
розвитку умінь працювати з інформаційними джерелами, спостерігати,
мислити. Проводиться думка про спільність шляхів формування
інтелектуальних та загальнопедагогічних умінь.
Посилання
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології : [навчальний
посібник] / І.М.Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.
Мілерян.Є.А. Психологія формування загальнотрудових
політехнічних умінь / Є.А.Мілерян. – М., 1973. – 236 с.
М’ясоїд П.А. Загальна психологія: [навчальний посібник] /
П.А.М’ясоїд. – К.: Вища школа, 2005. – 487 с.
Навчальна психолого)педагогічна практика студентів: [про)
грама і методичні рекомендації] / Укладачі : Дуткевич Т.В.,
Конькова Т.І., Римар Л.М., Федорчук Е.І. – Кам’янець)
Подільський : видавець Зволейко Д.Г., 2008. – 32 с.
Новые педагогические и информационные технологии в системе
образования : [учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы
повыш. квалиф. пед. кадров] / Е.С.Полат, М.Ю.Бухаркина,
М.В.Моисеева, А.Е.Петров ; под ред. Е.С.Полат. – М.:
Издательский центр “Академия”, 2000. – 272 с.
Павелков Р.В. Загальна психологія : [підручник] / Р.В.Па)
велков. – К., 2004. – 506 с.
Пометун О.І. та ін. Сучасний урок.Інтерактивні технології
навчання : [наук.)метод, посібн.] / О.І.Пометун, Л.В.Пирожен)
ко; за ред. О.І.Пометун. – К.: Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.