Розвиток рівня домагань як передумова становлення особистості молодшого школяра
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
рівень домагань, особистість, молодший шкільний вік, самооцінка, мотивація, особистісний розвиток, навчальна мотивація, самосвідомість.Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку рівня
домагань молодшого школяра, визначено основні фактори, які на нього
впливають. Обґрунтовано актуальність програми розвитку рівня домагань
молодших школярів, представлено її структуру, описано особливості
впровадження та основні результати. Відзначено необхідність ком$
плексного підходу до розвитку рівня домагань молодших школярів, яка
передбачає роботу з вчителями та батьками. Доведено ефективність
програми розвитку рівня домагань молодших школярів. Намічено
перспективи подальших досліджень проблеми розвитку рівня домагань
молодших школярів.
Посилання
Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими
школярами: [методичний посібник] / С.Л. Коробко, О.І. Короб$
ко. – К.: Літера ЛТД, 2006. – 416 с.
Савчин М.В., Василенко Л.П. Вікова психологія: [навчальний
посібник] / М.В.Савчин, Л.П. Василенко – К.: Академвидав,
– 360 с.
Туріщева Л.В. Настільна книга шкільного психолога: [На$
вчально$методичний посібник для вчителя] / Л.В. Туріщева. –
Х.: Вид. група “Основа”: “Тріада+”, 2008. – 256 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.