Аналіз методик дослідження агресії у молодших школярів з нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком

Автор(и)

  • О.Б. Бєлова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

діагностика, агресивність, агресія, тести, методики дослідження.

Анотація

Стаття розкриває аналіз теоретично практичної літератури, який
направлений на вивчення діагностичних методик для дослідження
агресивної поведінки людини на різних стадіях онтогенезу.
Відомо, що питаннями агресії у дорослих займалось багато вчених,
але проблема виникнення агресії у дітей з нормальним та порушеним
мовленнєвим розвитком була вивчена недостатньо.

Посилання

Графические методы в психологии / Е.С.Романова, О.Ф.По

темкина. – М.: Дидакт, 1991. – 256 с.

Дилео Д. Детский рисунок: диагностика и интерпретация /

Д.Дилео. М.: ЭКСМО Пресс, 2001. – 272 с.

Ланфренье Питер. Эмоциональное развитие детей и подрост

ков / Питер Ланфренье. – СПб.: Прайм Еврознак, 2004. –

с.; С.17 32.

Фурманов И.А. Детская агрессивность: психодиагностика и

коррекция / И.А.Фурманов. – Минск.: Ильин В.П., 1996. –

с.

Янковский Л. Общая психодиагностика / Л.Янковский . –

СПб.: Иад во “Речь”, 2004. – 440 с.

Solomon R.C. The philosophy of emotions. In M. Lewic & Haviland,

The Handbook of emotions (p. 3 15) New York: Guilford.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бєлова, О. (2019). Аналіз методик дослідження агресії у молодших школярів з нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p