Дослідження оціночно–почуттєвого компонента психологічної культури здорового способу життя учнів ЗОНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
здоровий спосіб життя, здоров’я.Анотація
Стаття присвячена аналізу результатів психодіагностичного
дослідження оціночно почуттєвого компонента психологічної культури
здорового способу життя в навчально виховному процесі, проаналізовано
ставлення, відношення до збереження і зміцнення здоров’я, дотримання
норм здорового способу життя на основі різних типів здоров’я – духовного,
соціального, психологічного і фізичного.
Посилання
Волошко Н.І. Психологічна культура здоров’я: навч. метод.
посіб. / Н.І. Волошко. – К.: Наук. світ, 2008. – 163 с.
Волошко Н. І. Діагностика і формування психопрофілактичної
культури практичних психологів професійно технічних
навчальних закладів: навч. метод. посіб. / Н.І. Волошко. –
К.: Наук, світ, 2007. – 76 с.
Волошко Н.І. Побудова психодіагностичних анкет “Психологія
становлення здорового способу життя в навчально виховному
процесі” ЗОНЗ / Н.І. Волошко // Науковий часопис імені
М.П. Драгоманова. – Серія № 12. Психологічні науки: зб. наук.
пр. – К., 2011. – № 34 (58). – С. 99 – 115.
Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії: монографія / І.А. Зя
зюн. – К.: ІПООД АПН України, 2008. – 550 с.
Максименко С.Д. Психологічні засади пропагування пси
хогігієнічного виховання і здорового способу життя молоді /
С.Д. Максименко // Практична психологія та соціальна
робота. – 2008. – № 6 (111). – С. 72 – 76.
Медична психологія: підручник для студентів вищих на
вчальних закладів / за ред. С.Д. Максименко. – Вінниця: Нова
Книга, 2008. – 520 с.
Психология здоровья: учебник для вузов / под ред. Г.С. Ни
кифорова. – СПб.: Питер, 2003. – 607 с.
Рибалка В.В. Теорії особистості у вітчизняній психології та
педагогіці: навч. посіб. / В.В. Рибалка. – Одеса: Букаєв Вадим
Вікторович, 2009. – 575 с.
Taylor S.E. Health Psychology. – 3rd edition). – N. Y.: McGraw
Hill, Inc., 1995. – 781 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.