Сутність поняття “стратегія учіння” у структурі навчання іноземній мові та його психологічна характеристика
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
стратегія, стратегія учіння, прийоми, іноземна мова, майбутні філологи.Анотація
Стаття присвячена аналізу поняття “стратегія учіння” у світлі
сучасних поглядів. Особливо акцентується увага на тому, що саме
стратегія дозволяє більш точно простежити за прийомами, якими
користуються студенти в процесі оволодіння іноземною мовою. Перш за
все це стосується майбутніх філологів.
Посилання
Гальперин П.Я. Психология мышления и учение о поэтапном
формировании умственных действий / П.Я. Гальперин//
Исследование мышления в советской психологии / Под ред.
Е.В. Шороховой. – М.: изд во АПН ССР, 1966. – С.132 164.
Давыдов В.В. Теория развивающего обучения /В.В. Давыдов. –
М.: ИНТОР, 1996. – 544 с.
Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в
школе /И.А. Зимняя. – М.: Просвещение, 1991. – 222 с.
Леонтьев А.А. Основы психолингвистики /А.А. Леонтьев. –
М.: Смысл, 1997. – 287 с.
Рубинштейн, С.Л. Основы общей психологии /С.Л. Ру
бинштейн. – СПб.: Питер, – 2000. – 720 с.
Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования:
от деятельности к личности: Учебное пособие /С.Д. Смирнов. –
М.: Академия, 2001. – 304 с.
Талызина, Н.Ф. Педагогическая психология: Учебник для
студентов /Н.Ф. Талызина. – М.: Академия, 1998. – 288 с.
Формирование учебной деятельности студентов /Под ред.
Ляудис. – М.: Наука, 1989. – 240 с.
Якиманская И.С. Личностно ориентированное обучение в совре
менной школе /И.С. Якиманская. – М.: Сентябрь, 2000. – 112 с.
Bauch R., Christ H., Krumm, H. Handbuch Fremdsp
rachenuntericht /R.Bauch, H.Christ, H.Krumm. – Tubingen/
Basel: Francke. – 1995. – P.326.
O’Mally, J.M., Chamot, A.U. Learning Strategies in Second Lan
guage Acquisition / J.M. O’Mally, A.U. Chamot. – Cambridge,
– 260 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.