Емпіричне дослідження складових професійної мобільності викладача вищої школи

Автор(и)

  • В.О. Гринько

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

професійна мобільність викладача, професійна компетентність, компетенція, адаптивність, рівень суб’єктивного контролю.

Анотація

У статті висвітлено результати експериментального дослідження
складових професійної мобільності сучасного викладача вищої школи.
З’ясовано, що сучасний викладач вищої школи потребує розвитку
проектувальних вмінь, спрямованих як на себе, так і на свою діяльність,
сформованого високого рівня професіоналізму та здатності самостійно
поповнювати знання, обґрунтовано ставити і вирішувати професійні
завдання, визначати критерії оцінки і відбору найбільш ефективних
шляхів їх вирішення (тобто бути готовим до оновлення своєї первісної
освіти впродовж свого життя).

Посилання

Амирова Л.А. Проблема профессиональной мобильности

педагога и перспективные ориентиры ее развития /Л.А.Ами

рова// Образование и наука: журнал теоретических и при

кладных исследований Уральского отделения Российской

Академии образования. – 2009. – № 8 (65). – С.86 96.

Добрышина Е.В. Профессиональная мобильность как один из кри

териев качества образования /Е.В.Добрышина//Журнал уп

равления качеством. – Вып. VI. – Кубанский гос. технолог. ун т.

Каплина С.Е. Концептуальные и технологические основы

формирования профессиональной мобильности будущих ин

женеров: Автореф. дис. … д ра пед. н. – Чебоксары, 2008. – 48 с.

Маркова А.Н. Психология труда учителя: Кн. для учителей /

А.Н.Маркова. – М.: Просвещение, 1993. – 192 с.

Меркулова Л.П. Формирование профессиональной мобиль

ности специалистов технического профиля средствами ино

странного языка: Автореф. дис… д ра педагог. н. /13.00.08 –

теория и методика профессионального образования. – Самара,

– 42 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гринько, В. (2019). Емпіричне дослідження складових професійної мобільності викладача вищої школи. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p