Психолого–педагогічні основи підготовки майбутніх учителів музики у процесі неперервної освіти

Автор(и)

  • В.М. Лабунець

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

фахова підготовка, музично-виконавська діяльність, мотивація, структура особистості, неперервність.

Анотація

У статті розглядаються психолого педагогічні основи фахової
підготовки майбутніх учителів музики, зокрема питання формування
єдності спеціальних педагогічних здібностей у процесі неперервної
освіти.

Посилання

Новиков A.M. Принципы построения системы непрерывного

образования /А.М. Новиков //Педагогика. – 1998. – № 5.

Столяренко Л. Д. Педагогическая психология /Л.Д.Столя

ренко. – 2–е изд., перераб. и доп. – Ростов на Дону: “Феникс”,

– 544 с. (Серия “Учебники и учебные пособия”).

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: Контек

стный подход /А.А.Вербицкий. – М.: Высшая школа, 1991. –

с.

Психологія: підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка,

П.А. Гончарук та ін.; за ред. Ю. Л. Трофімова. – 3 є вид. – К.:

Либідь, 2001. – 560 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: навчальний посібник /Н.ЄМой

сеюк. – 4–е видання, доповнене, 2003. – 615 с.

Бевз В. Г. Інтеграція і диференціація в освіті // Наука і

сучасність. Зб. наук. праць НПУ імені М. П. Драгоманова. –

К.: Логос, 2003. – Т. ХLІ. – С. 40 – 51.

Зайцева І. В. Мотивація учіння студентів: монографія / За ред.

П.Г. Лузана. – Ірпінь: Академія ДПС України, 2000. – 196 с.

Слєпкань З. Наукові засади педагогічного процесу у вищій

школі / З.Слєпкань. – К: НПУ, 2000. – 210 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лабунець, В. (2019). Психолого–педагогічні основи підготовки майбутніх учителів музики у процесі неперервної освіти. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p