До проблеми пропедевтики фонетико– фонематичних умінь у старших дошкільників

Автор(и)

  • О.П. Мілевська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

пропедевтика, профілактика, фонетико-фонематичні уміння, логопед, фахова освіченість.

Анотація

Окремим напрямком корекційної освіти є пропедевтика мовленнєвих
умінь в дітей, зокрема фонетико фонематичних навичок. Стаття
характеризує стан проблеми пропедевтики фонетико фонематичних
умінь в освітніх закладах дошкільного та шкільного типу, визначає
особливості проведення пропедевтичних заходів серед старших
дошкільників, охоплених освітнім процесом. Зміст пропедевтичних
заходів щодо фонетико фонематичних умінь в дітей визначено відповідно
до проведеного моніторингу фахової освіченості в осіб, дотичних до
процесу пропедевтики та профілактики порушень мовлення.

Посилання

Бабушкина Р.Л. Логопедическая ритмика: Методика работы с

дошкольниками, страдающими общим недоразвитием речи /

Р.Л.Бабушкина, О.М.Кислякова; Под ред. Г.А. Волковой. –

СПб.: КАРО, 2005. – 176 с.

Бадалян Л. О. Невропатология: Учебник для студ. дефектол.

фак. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Изд. центр “Академия”,

–384 с.

Соботович Є. Ф. Психолінгвістична періодизація мовленнєвого

розвитку дітей дошкільного віку // Теорія і практика сучасної

логопедії: Збірник наукових праць: Вип. 1. – К.: Актуальна

освіта, 2004. – С.7 35.

Тищенко В.В. Ієрархія фонематичних процесів в онтогенезі

дитячого мовлення //Теорія і практика сучасної логопедії:

Збірник наукових праць: Вип. 4. – К.: Актуальна освіта,

– С.3 18.

Шереметьева Е. В. Пропедевтическое воздействие при откло

нениях речевого развития у детей раннего возраста /Е.В.Ше

реметьева // Дефектологія. – 2007. – № 2. – С. 77 – 85.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мілевська, О. (2019). До проблеми пропедевтики фонетико– фонематичних умінь у старших дошкільників. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p