Ранжування ролей як складова соціалізації вчителя початкових класів

Автор(и)

  • З.М. Мірошник

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

роль, ранжування, особистість, соціалізація.

Анотація

У статті представлено ранжування професійних ролей, виконуваних
сучасним вчителем початкових класів, в залежності від порядкового номера,
приписаного кожній ролі. Розкривається послідовність професійних ролей
вчителя початкових класів у його рольовій структурі. Досліджується
послідовність кожної ролі в залежності від її значущості для рольової
структури як складової соціалізації особистості вчителя початкових класів.
На основі аналізу літературних джерел визначено поняття “соціалізація” та
її вплив на професійну діяльність вчителя початкових класів.

Посилання

Андреева Г.М. Социальная психология: [учебн.] / Галина

Михайловна Андреева. – М.: Аспект Пресс, 1999. – 376 с.

Мірошник З.М. Психологічна характеристика соціальної ролі

у структурі особистості сучасного вчителя / З. М. Мірошник //

Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції

розвитку. – 2009. – № 4. – С. 24 25.

Мірошник З.М. Модель рольової структури особистості

вчителя / З. М. Мірошник // Науковий часопис НПУ імені

М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: зб.

наукових праць. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. –

№ 30 (54). – С. 116 122.

Новейший психолого педагогический словарь / сост. Е.С. Ра

пацевич; под общ. Ред. А.П. Астахова. – Минск : Современная

школа, 2010. – 928 с.

Орбан Лембрик Л.Е. Соціальна психологія / Лідія Ернестівна

Орбан Лембрик. – К.: Академвидав, 2003. – 446 с.

Столяренко Л.Д. Психология личности: [учеб. пособие] /

Л. Д. Столяренко , С.И.Самыгин. – Ростов н Д: Фенікс,

– 575 с.

Формування професійної компетентності майбутнього вчителя

в умовах вищого навчального закладу: [науков. посіб.] /Під

ред. С.І. Якименко. – К.: Видавничий дім “Слово”, 2011. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мірошник, З. (2019). Ранжування ролей як складова соціалізації вчителя початкових класів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p