Ранжування ролей як складова соціалізації вчителя початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
роль, ранжування, особистість, соціалізація.Анотація
У статті представлено ранжування професійних ролей, виконуваних
сучасним вчителем початкових класів, в залежності від порядкового номера,
приписаного кожній ролі. Розкривається послідовність професійних ролей
вчителя початкових класів у його рольовій структурі. Досліджується
послідовність кожної ролі в залежності від її значущості для рольової
структури як складової соціалізації особистості вчителя початкових класів.
На основі аналізу літературних джерел визначено поняття “соціалізація” та
її вплив на професійну діяльність вчителя початкових класів.
Посилання
Андреева Г.М. Социальная психология: [учебн.] / Галина
Михайловна Андреева. – М.: Аспект Пресс, 1999. – 376 с.
Мірошник З.М. Психологічна характеристика соціальної ролі
у структурі особистості сучасного вчителя / З. М. Мірошник //
Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції
розвитку. – 2009. – № 4. – С. 24 25.
Мірошник З.М. Модель рольової структури особистості
вчителя / З. М. Мірошник // Науковий часопис НПУ імені
М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: зб.
наукових праць. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. –
№ 30 (54). – С. 116 122.
Новейший психолого педагогический словарь / сост. Е.С. Ра
пацевич; под общ. Ред. А.П. Астахова. – Минск : Современная
школа, 2010. – 928 с.
Орбан Лембрик Л.Е. Соціальна психологія / Лідія Ернестівна
Орбан Лембрик. – К.: Академвидав, 2003. – 446 с.
Столяренко Л.Д. Психология личности: [учеб. пособие] /
Л. Д. Столяренко , С.И.Самыгин. – Ростов н Д: Фенікс,
– 575 с.
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя
в умовах вищого навчального закладу: [науков. посіб.] /Під
ред. С.І. Якименко. – К.: Видавничий дім “Слово”, 2011. –
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.