Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей

Автор(и)

  • О.М. Мойзріст

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

адаптація, шкільна адаптація, шкільна дезадаптація, обдарована дитина.

Анотація

Стаття присвячена проблемі шкільної адаптації обдарованих дітей.
Розглянуто поняття “обдарована дитина”, різні види обдарованості.
Наведені деякі психологічні проблеми, які виникають у процесі розвитку,
навчання і соціалізації обдарованих дітей.

Посилання

Вивчення особистості підлітка / За ред. М.Т. Дригус. – К.:

Інститут психології АПН України, 1994. – С. 46 – 49.

Выготский Л.С. Собрание сочинений: в 6 ти т. / Л.С. Выготс

кий – М.: Педагогика, 1984. – Т.4 – 1984. – С. 258 259

Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний розвиток

особистості / Григорій Силович Костюк. – К.:Рад. шк., 1989. –

с.

Психология одарённости детей и подростков / Под ред.

Н.С. Лейтеса. – М : Издат. Центр “Академия”, 1996. – 416 с.

Максименко С.Д. Розвиток психіки в онтогенезі : [в 2 х томах] /

Сергій Дмитрович Максименко. – К. : Форум, 2002.

Максименко С.Д. Психологія в соціальній та педагогічній

практиці / Сергій Дмитрович Максименко – К.: Наукова думка,

– 215 с.

Скорич Л.П. Теоретичні основи індивідуального підходу в

навчанні / Лариса Петрівна Скорич // Проблеми сучасної

психології: (зб. наук. праць Кам’янець Подільського на

ціонального університету ім. Івана Огієнка, Інституту пси

хології ім. Г. С. Костюка АПН України) : статті / [за ред.

С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої] – Кам’янець Подільський:

Аксіома, 2011. – Вип. 6., Ч. 2. – С. 258 265

Все про адаптацію // ж л “Психолог” : спецвыпуск. – К., 2004 –

№ 25 26.

Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика,

результати досліджень / [колективна монографія / за ред.

В.О.Моляко, О.Л. Музики] – Житомир: Вид во Рута,2006. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мойзріст, О. (2019). Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p