Рівень розвитку компонентів психологічної готовності персоналу вищої школи до діяльності в умовах змін
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
тренінг, зміни, вища школа, викладачі, компоненти психологічної готовності.Анотація
У статті проаналізовано результати проведеного формувального
експерименту з персоналом вищої школи щодо покращення рівня
психологічної готовності до діяльності в умовах соціально економічних
змін. Розглянуто основні компоненти психологічної готовності
працівників вищих навчальних закладів. Досліджено рівень розвитку
мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів
готовності та зроблено їх інтерпретацію.
Посилання
Бондарчук О.І. Психологічні проблеми підготовки менеджерів
у системі післядипломної освіти до управління конфліктом в
освітніх організаціях / О.І. Бондарчук // Актуальні
проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології
ім. Г.С. Костюка АПН України / ред. С.Д. Максименко,
Л.М. Карамушка. – К. : Міленіум, 2003. – Т. 1. – Ч. 10. – С. 8
Бондарь В.И. Проблема дидактической подготовки учителей и
руководителей школы / В.И. Бондарь // Повышение ква
лификации педагогических кадров. – К.: Освіта, 1992. – С. 56
Дьяченко М.И. Психология высшей школы / М.И. Дьяченко,
Л.А. Кандыбович, С.Л. Кандыбович. – Мн.: Харвест, 2006. –
с.
Карамушка Л.М. Психологія освітнього менеджменту: навч.
посіб. для студ. вищих навч. закл. / Людмила Миколаївна
Карамушка. – К.: Либідь, 2004. – 423 с.
Коломінський Н.Л. Психологія педагогічного менеджменту:
навч. посібник / Н.Л. Коломінський. – К.: МАУП, 1996. –
с.
Левитов Н.Д. Психология труда / Николай Дмитриевич
Левитов. – М.: Учпедгиз, 1963. – 340 с.
Линенко А.Ф. Педагогічна діяльність і готовність до неї:
монографія / А.Ф. Линенко. – Одеса: ОКФА, 1995. – 80 с.
Пуни А.Ц. Психологическая подготовка к соревнованию в
спорте / Авксентий Цезаревич Пуни. – М.: Физкультура и
спорт, 1969. – 88 с.
Технології роботи організаційних психологів: навчальний
посібник для студентів вищих навчальних закладів та слухачів
інститутів післядипломної освіти / [Л.М. Карамушка,
Т.В. Зайчикова, О.В. Винославська та ін.]; за наук. ред.
Л.М. Карамушки. – К.: Фірма “ІНКОС”, 2005. – 366 с.
Технологія психологічної підготовки персоналу організацій до
роботи в умовах соціально економічних змін (на матеріалі
освітніх організацій): навчальний посібник / За наук. ред.
Л.М. Карамушки. – К.: Науковий світ, 2008. – 230 с.
Толков О.С. Навчальна програма тренінгу “Психологічні
особливості діяльності персоналу вищих навчальних закладів
в умовах соціально економічних змін” / О.С. Толков //
Актуальні проблеми психології: Організаційна психологія.
Економічна психологія. Соціальна психологія: збірник
наукових праць / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. –
К.: Вид во “А.С.К.”, 2010. – Т.1. – Ч. 27. – С. 78 86.
Філь О.А. Формування психологічної готовності персоналу
освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній уп
равлінській команді: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня
канд. психол. наук: спец. 19.00.10 / О.А. Філь. – К., 2006. –
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.