Розвиток позитивної ідентичності старшокласників засобами тренінгу
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
ідентичність, соціально-психологічний тренінг.Анотація
У статті обґрунтовуються теоретико методологічні засади розвитку
ідентичності старшокласників засобами тренінгу. Розглядаються основні
принципи побудови тренінгової програми.
Посилання
Попова М. В. Становление персональной идентичности в
юношеском возрасте : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.13 /
М. В.Попова. – Н. Новгород, 2005. – 220 с.
Тренинг профессиональной идентичности: Руководство для
преподавателей вузов и практикующих психологов / Автор
составитель Л.Б. Шнейдер. – М.: Изд во Московского психоло
го социального института; Воронеж: Изд во НПО “МОДЭК”,
– 208 с. – (Серия “Библиотека психолога”).
Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологии /
И.И. Чеснокова. – М.: Наука, 1977. – 144 с.
Кон И.С. Психология ранней юности. – М.: Просвещение,
– 255 с.
Петровская Л.А. Компетентность в общении. Социально
психологический тренинг / Л.А. Петровская. – М.: Изд. МГУ,
– 216 с.
Рудестам К. Групповая психотерапия. Психокоррекционные
группы: теория и практика / Общ. ред. и вступ. ст. Л.А. Пет
ровской / Кьелл Рудестам. – 2 е изд. – М.: Прогресс, 1993. –
с. с ил.
Макшанов С.И., Хрящева Н.Ю. Психогимнастика в тренинге /
С.И.Макшанов, Н.Ю.Хрящева. – Санкт Петербург, 1993. – 102 с.
Прутченков А.С. Социально психологический тренинг в
школе / А.С. Прутченков. – М.: Эксмо Пресс, 2001. – 640 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.