Аналіз динаміки провідних психологічних детермінант особистості студента у процесі підготовки до професійної діяльності державного службовця
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
психологічні детермінанти професійної компетентності майбутнього державного службовця, фахове навчання, позитивна динаміка розвитку.Анотація
У публікації проводиться аналіз психологічних рис особистості
студента, які виступають детермінантами професійної компетентності
майбутнього державного службовця. У статті представлені результати
порівняльного аналізу діагностики детермінант професійної компе!
тентності груп державних службовців та студентів, які виявили бажання
працювати на державній службі. Описані висновки переконливо свідчать
про необхідність цілеспрямованого фахового навчання студентів, в
результаті якого буде забезпечуватись позитивна динаміка розвитку
провідних психологічних детермінант підготовки до професійної
діяльності у сфері державної служби.
Посилання
Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекознания /
Б.Г.Ананьев. – М.: Наука, 1974. – 380 с.
Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания / Б.Г.Ананьев. –
Л. : Изд!во ЛГУ, 1968. – 338 с.
Бондаренко О.Ф. Психологічна допомога особистості: навч.
посібник для студентів ст. курсів психол. фак. та від!нь ун!
тів / О.Ф.Бондаренко. – Харків: Фоліо, 1996. – 237 с.
Професійна психологія: методологія, методи та практика:
[зб.наук.пр.] / Волин.нац.ун!т. ім.Л.Українки; [за заг.ред.
Ж.П.Вірної] – Луцьк: РВВ "Вежа" Волин.нац.ун!ту ім.Л.Ук!
раїнки, 2008. – 139 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.