Психологические особенности ценностно–мотивационной сферы студентов–первокурсников

Автор(и)

  • Э.А. Самотаева

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

цінності, мотиви, студенти, першокурсники, етика.

Анотація

У статті викладено результати дослідження особливостей ціннісно
мотиваційної сфери студентівпершокурсників. Проблема розглядається
з погляду місця моральноетичних цінностей в структурі мотивації
сучасній молоді.

Посилання

Божович Л.И. Проблемы формирования личности / Л.И. Бо

жович – М.: “Институт практической психологии”, Воронеж:

НПО “МОДЭК”, 1995. – 352 с.

Ильин Е.П. Мотивация и мотивы / Евгений Павлович

Ильин. – СПб.: Питер, 2000. – 512 с. – (Серия “Мастера

психологии”).

Реан А.А. Психология изучения личности : уч. пособие /

Артур Александрович Реан. – СПб. : Издательство Михайлова

В.А., 1999. – 288 с.

Фанталова Е.Б. Об одном методическом подходе к исследо

ванию мотивации и внутренних конфликтов / Е.Б. Фантало

ва // Психологический журнал. – 1992 – т. 13. – №1. – С. 107

Якунин В.А. Психология учебной деятельности студентов /

Виктор Андреевич Якунин. – М. : Смысл, 1994. – 289 с.

Павліченко А. Ціннісні орієнтації у системі становлення

особистості / А. Павліченко // Психологія та суспільство. –

– № 4. – С.98120.

##submission.downloads##

Як цитувати

Самотаева, Э. (2019). Психологические особенности ценностно–мотивационной сферы студентов–первокурсников. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p