Становлення музичної психології як науки
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
музична психологія, тонпсихологія, музичний феномен, особистість, мистецтво, переживання, сприймання, емоційний вплив.Анотація
У статті здійснено науково-психологічний аналіз проблеми
становлення музичної психології як науки, розглядається роль музики
у різні епохи згідно з пануючими поглядами на особистість та
ідеологічними настановленнями конкретного суспільства, показано вплив
музики на особистість і удосконалення людини за допомогою музики.
Посилання
Выготский, Л. С. Психология искусства [Текст] / Лев Семенович
Выготский . – 3-е изд. – М.: Искусство, 1986. – 572,(1) с.
Гегель, Г. В. Ф. Лекции по эстетике [Текст]: [в 2 т.]. Т. 2 /
Георг Вильгельм Фридрих Гегель; пер. Чернышева Б.С. [и
др.]. – СПб.: Наука, 2001. – 602, (1)с.
Гельмгольц Г. Учение о слуховых ощущениях как физио-
логическая основа для теории музыки [Текст] / Г. Гельмгольц. –
СПб., 1875.
Готсдинер А. Л. Музыкальная психология [Текст]/ А.Л. Гот-
сдинер. – М.: Магистр, 1993.
Кремлев Ю. А. Очерки по эстетике музыки [Текст] / Ю.А.Крем-
лев. – М., 1972.-С. 156-157.
Курт Э. Основы линеарного контрапункта: мелодическая
полифония Баха [Текст] / Э. Курт; под. ред. Б.В. Асафьева;
пер. с нем. З.В.Эвальд. – М.: Музгиз, 1931.
Леонтьев А. Н. Осмысленность искусства [Текст] / А.Н. Леон-
тьев // Искусство и эмоции: матер, межд. симп. – Пермь, 1991.
Лосев А.Ф. Философия. Мифология. Культура / А.Ф.Лосев. –
М.: Политиздат, 1991. – 525 с. – (Мыслители ХХ века).
Сокальский, П. П. О механизме музыкальных восприятий
[Текст] / П.П. Сокальский // Музыкальная психология:
Хрестоматия; под ред. М.С. Старчеус. – М., 1992.
Шестаков, В. П. От этоса к аффекту [Текст]: история муз.
эстетики от античности до XVIII в. / В.П. Шестаков. – М.:
Музыка, 1975. – 351 с.
Штумпф, К. Происхождение музыки [Текст] / К. Штумпф. –
Л.: Тритон, 1926. – 58 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.