Організованість як риса особистості студента та її формування

Автор(и)

  • В.А. Терещенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

організованість, імпульсивність, самостійність, самоконтроль.

Анотація

Одним із провідних особистісних факторів самостійної роботи студента
виступає організованість. Сутністю організованості як властивості
особистості є здатність людини свідомо впорядковувати свою діяльність,
регулювати її на всіх етапах. Організованість базується на єдності
динамічної й змістовної сторін. Велика роль у формуванні організованості
студентів належить колективу. Показниками організованості студентів
було визначено імпульсивність, самостійність, самоконтроль. Високий
рівень організованості має 22,8% студентів другого та 31,3% четвертого
курсів; середній – 45,7% студентів другого і 42,2% четвертого; низький –
31,5% студентів другого і 26,5% четвертого.

Посилання

Арет А.Я. Теория и практика самовоспитания / А.Я. Арет,

Л.И.Рувинский. – М.: Просвещение, 1975. – 215 с.

Гримак Л. П. Резервы человеческой психики: Введение в

психологию активности / Л.П. Гримак. – М.: Политиздат,

– 319 с.

Ильин Е. П. Психология воли / Е.П. Ильин. – СПб.: ПИТЕР,

– 288 с.

Никифоров Г. С. Самоконтроль человека / Г.С. Никифоров. –

Л., 1989. – 192 с.

Орлов Ю. М. Самопознание и самовоспитание характера /

Ю.М.Орлов. – М.: Просвещение, 1987. – 193 с.

Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста /

Ф.Райс. – СПб.: ПИТЕР, 2000. – 345 с.

Рувинский Л. И. Психология самовоспитания /Л.И.Рувин-

ский, А.Е.Соловьева. – М.: Просвещение, 1982. – 157 с.

Селиванов В.И. Избранные психологические произведения

(воля, ее развитие и воспитание) / В.И Селиванов. – Рязань,

– 386 с.

Якобсон С.Г. Организованность и условия ее формирования у

младших школьников / С.Г. Якобсон, Н.Ф.Прокина.– М.:

Просвещение. 1967. – 174 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Терещенко, В. (2019). Організованість як риса особистості студента та її формування. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p