Групова психотерапія і психокорекція у формі психологічних тренінгів як методологічна база навчання іноземним мовам
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
методи навчання, тренінг, методологічна база, іноземна мова.Анотація
Автор висвітлює нові методи навчання. Розглядаються психологічні
тренінги як методологічна база навчання іноземним мовам. Відзначається
роль тренінгів у навчанні іноземним мовам.
Посилання
Грановская P. M. Элементы практической психологии / Рада
Михайловна Грановская. – СПб., 1997. – 608 с.
Лозанов Г. Ускоренное обучение и возможности человека /
Георги Лозанов // Перспективы. Вопросы образования.
UNESCO. – Париж; М., 1982. – №1/2. – С. 89–95.
Психотерапевтическая энциклопедия / [ред. Б.Д. Кар-
васарского]. – СПб.: Питер Ком, 1998. – 752 с.
Лозанов Г. Суггестопедия при обучении иностранным языкам /
Георги Лозанов // Методы интенсивного обучения иностранным
языкам : сб. науч. тр. – М., 1973. – С. 9–17.
Вельвовский И. З. Болгарский метод суггестопедии как метод
психогигиенопедии – вклад в психогигиену умственного труда
и педагогику / И. З. Вельвовский // Проблемы сугтестологии.
Problems of Suggestdlogy: материалы I Междунар. симпозиума
по проблемам суггестологии в HP Болгарии, 1971. – София,
– С. 92–99.
Кавтарадзе Д. Н. Обучение и игра. Введение в активные методы
обучения / Дмитрий Николаевич Кавтарадзе. –М. : Флинта,
– 192 с.
Петровская Л. А. Теоретические и методические вопросы
социально-психологического тренинга / Лариса Андреевна
Петровская. – М., 1982. – 168 с.
Емельянов Ю. Н. Активное социально-психологическое
обучение / Юрий Николаевич Емельянов. – Л. : Изд-во ЛГУ,
– 166 с.
Вачков И. В. Основы технологии группового тренинга.
Психотехники / Игорь Викторович Вачков. – М. : Ось-89,
– 176 с.
Lewin K. A Dynamic Theory of Personality / K. Lewin. – New
York : McGraw Hill, 1935. – 286 с.
Роджерс К. Р. Становление личности. Взгляд на психотера-
пию / Карл Р. Роджерс. – М. : ЭКСМО-Пресс, 2001. – 416 с.
Перлз Ф. Опыты психологии самопознания (практикум по
гештальттерапии) / Фредерик Перлз. – М. : Гиль–Эстель,
– 240 с.
Reich W. Character analysis / W. Reich. – New York : Farrar,
Straus & Giroux, 1970. – 516 с.
Лоуэн А. Психология тела (телесно ориентированный био-
энергетический анализ) / Александр Лоуэн. – М., 1997. – 200 с.
Бехтерев В. М. Внушение и его роль в общественной жизни /
Владимир Михайлович Бехтерев. – СПб. : Питер, 2001. – 256 с.
Психотерапевтическая энциклопедия / под ред. Б. Д. Кар-
васарского. – СПб. : Питер, 1998. – 752 с.
Юнг К. Г. Аналитическая психология / Карл Густав Юнг. –
СПб. : Палантир, 1994. – 137 с.
Sullivan H. S. Conceptions of Modern Psychiatry / H. S Sullivan. –
New York; London : W. W. Norton & Co., 1966. – 296 p.
Ассаджоли Р. Психосинтез (теория и практика) / Роберто
Ассаджоли. – М. : REFL-book, 1994. – 314 с.
Бондаренко О. Ф. Психологiчна допомога особистості : навч.
посіб. / Олександр Федорович Бондаренко. – Х. : Фолiо, 1996. –
с.
Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції: навч.
посіб. / Тамара Семенівна Яценко. – К.: Либідь, 1996. – 246 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.