Групова психотерапія і психокорекція у формі психологічних тренінгів як методологічна база навчання іноземним мовам

Автор(и)

  • С.В. Цимбал

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

методи навчання, тренінг, методологічна база, іноземна мова.

Анотація

Автор висвітлює нові методи навчання. Розглядаються психологічні
тренінги як методологічна база навчання іноземним мовам. Відзначається
роль тренінгів у навчанні іноземним мовам.

Посилання

Грановская P. M. Элементы практической психологии / Рада

Михайловна Грановская. – СПб., 1997. – 608 с.

Лозанов Г. Ускоренное обучение и возможности человека /

Георги Лозанов // Перспективы. Вопросы образования.

UNESCO. – Париж; М., 1982. – №1/2. – С. 89–95.

Психотерапевтическая энциклопедия / [ред. Б.Д. Кар-

васарского]. – СПб.: Питер Ком, 1998. – 752 с.

Лозанов Г. Суггестопедия при обучении иностранным языкам /

Георги Лозанов // Методы интенсивного обучения иностранным

языкам : сб. науч. тр. – М., 1973. – С. 9–17.

Вельвовский И. З. Болгарский метод суггестопедии как метод

психогигиенопедии – вклад в психогигиену умственного труда

и педагогику / И. З. Вельвовский // Проблемы сугтестологии.

Problems of Suggestdlogy: материалы I Междунар. симпозиума

по проблемам суггестологии в HP Болгарии, 1971. – София,

– С. 92–99.

Кавтарадзе Д. Н. Обучение и игра. Введение в активные методы

обучения / Дмитрий Николаевич Кавтарадзе. –М. : Флинта,

– 192 с.

Петровская Л. А. Теоретические и методические вопросы

социально-психологического тренинга / Лариса Андреевна

Петровская. – М., 1982. – 168 с.

Емельянов Ю. Н. Активное социально-психологическое

обучение / Юрий Николаевич Емельянов. – Л. : Изд-во ЛГУ,

– 166 с.

Вачков И. В. Основы технологии группового тренинга.

Психотехники / Игорь Викторович Вачков. – М. : Ось-89,

– 176 с.

Lewin K. A Dynamic Theory of Personality / K. Lewin. – New

York : McGraw Hill, 1935. – 286 с.

Роджерс К. Р. Становление личности. Взгляд на психотера-

пию / Карл Р. Роджерс. – М. : ЭКСМО-Пресс, 2001. – 416 с.

Перлз Ф. Опыты психологии самопознания (практикум по

гештальттерапии) / Фредерик Перлз. – М. : Гиль–Эстель,

– 240 с.

Reich W. Character analysis / W. Reich. – New York : Farrar,

Straus & Giroux, 1970. – 516 с.

Лоуэн А. Психология тела (телесно ориентированный био-

энергетический анализ) / Александр Лоуэн. – М., 1997. – 200 с.

Бехтерев В. М. Внушение и его роль в общественной жизни /

Владимир Михайлович Бехтерев. – СПб. : Питер, 2001. – 256 с.

Психотерапевтическая энциклопедия / под ред. Б. Д. Кар-

васарского. – СПб. : Питер, 1998. – 752 с.

Юнг К. Г. Аналитическая психология / Карл Густав Юнг. –

СПб. : Палантир, 1994. – 137 с.

Sullivan H. S. Conceptions of Modern Psychiatry / H. S Sullivan. –

New York; London : W. W. Norton & Co., 1966. – 296 p.

Ассаджоли Р. Психосинтез (теория и практика) / Роберто

Ассаджоли. – М. : REFL-book, 1994. – 314 с.

Бондаренко О. Ф. Психологiчна допомога особистості : навч.

посіб. / Олександр Федорович Бондаренко. – Х. : Фолiо, 1996. –

с.

Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції: навч.

посіб. / Тамара Семенівна Яценко. – К.: Либідь, 1996. – 246 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Цимбал, С. (2019). Групова психотерапія і психокорекція у формі психологічних тренінгів як методологічна база навчання іноземним мовам. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p