Опыт использования проективного метода для изучения содержательных особенностей целевой направленности подростков
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
спрямованість, потреби, мотиви, рівні мотивації, напруженість потреб.Анотація
У статті викладено результати дослідження змістовних харак-
теристик цільової спрямованості особистості у пiдлiтковому віці: сфери
спрямованості; рівні спрямованості, обумовлені мотивацією особистості;
напруженість та динаміка потреб й мотивів.
Посилання
Васильев В.Я. Методика “Изучение целевой направленности
личности” /В.Я. Васильев. – Николаев: НЦ “Сфера”, 1988. – 25 с.
Васильев Я.В. Футурреальная психология личности: [Моно-
графия] /В.Я. Васильев. – Николаев: Изд-во “Илион”, 2007. –
с.
Моргун В.Ф. Кризові та еволюційні періоди розвитку осо-
бистості від народження до смерті: психологія людської долі //
Єдність педагогіки і психології у цілісному навчально-
виховному процесі: Матеріали Всеукраїнської науково-
практичної конференції (4-5 квітня 1995 р.)/В.Ф.Моргун; за
ред. А.М. Бойко. – Полтава, 1995, с. 135-139.
Рибалка В.В. Теорії особистості у вітчизняній психології та
педагогіці: [навчальний посібник] / В.В.Рибалка. – Одеса:
Бакаєв Вадим Вікторович, 2009. – 575 с.
Фельдштейн Д. Личностная направленность подростка и метод
ее диагностики /Д. Фельдштейн, И. Егорычева //Мир
психологии. – 1999. – №1. – С. 264-277.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.