Деякі психологічні засади формування взаємин у навчанні

Автор(и)

  • Т.Д. Щербан
  • Г.В. Щербан

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

навчальне спілкування, навчальна задача, педагогічна компетенція, суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні.

Анотація

У статті розглядаються психологічні особливості організації суб’єкт-
предмет-суб’єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу
розв’язання вчителем нескінченного низки навчальних задач, спрямо-
ваних на досягнення загальної мети – формування особистості учня. У
дослідженні доведено, що суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні
формуються під час навчального спілкування, яке слід розуміти як процес
спільної роботи учителя і учня, в якому ця форма взаємодії будується на
активному зворотному зв’язку, який організовує, регулює і збагачує
кожного з учасників цього процесу.

Посилання

Ананьев Б.Г. Избранные психологические труды: в 2-х томах /

Б.Г.Ананьев. – М.: Педагогика, 1980. – Т. 2. – 288 с.

Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / М. М.Бахтин. –

М.: Искусство, 1986. – 445 с.

Кузьмина Н.В. Способности, одаренность, талант учителя /

Н.В.Кузьмина. – Л.: ЛГУ, 1985. – 182 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н.Леон-

тьев. – М.: Политиздат, 1975. – 304 с.

Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы

психологии / Б.Ф.Ломов. – М.: Наука, 1984. – 443 с.

Чепелєва Н. В. Психологічна культура майбутнього вчителя /

Н. В.Чепелєва. – К.: Знання, 1989. – 32 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Щербан, Т., & Щербан, Г. (2019). Деякі психологічні засади формування взаємин у навчанні. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p