Деякі психологічні засади формування взаємин у навчанні
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
навчальне спілкування, навчальна задача, педагогічна компетенція, суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні.Анотація
У статті розглядаються психологічні особливості організації суб’єкт-
предмет-суб’єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу
розв’язання вчителем нескінченного низки навчальних задач, спрямо-
ваних на досягнення загальної мети – формування особистості учня. У
дослідженні доведено, що суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні
формуються під час навчального спілкування, яке слід розуміти як процес
спільної роботи учителя і учня, в якому ця форма взаємодії будується на
активному зворотному зв’язку, який організовує, регулює і збагачує
кожного з учасників цього процесу.
Посилання
Ананьев Б.Г. Избранные психологические труды: в 2-х томах /
Б.Г.Ананьев. – М.: Педагогика, 1980. – Т. 2. – 288 с.
Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / М. М.Бахтин. –
М.: Искусство, 1986. – 445 с.
Кузьмина Н.В. Способности, одаренность, талант учителя /
Н.В.Кузьмина. – Л.: ЛГУ, 1985. – 182 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н.Леон-
тьев. – М.: Политиздат, 1975. – 304 с.
Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы
психологии / Б.Ф.Ломов. – М.: Наука, 1984. – 443 с.
Чепелєва Н. В. Психологічна культура майбутнього вчителя /
Н. В.Чепелєва. – К.: Знання, 1989. – 32 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.