Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога

Автор(и)

  • М.С. Барчій

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Ключові слова:

професійні якості, особисті якості, вчитель.

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на про-
фесійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття
та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних
особистісних якостей вчителя.

Посилання

Андрущенко В. Формування особистості вчителя в сучасних

умовах / В.Андрущенко, І.Табачук // Політичний менедж-

мент. – 2005. – № 1. – С. 58-59.

Борисюк А.С. Психологічні особливості формування про-

фесійних якостей майбутнього медичного психолога : автореф.

дис. … канд. психол. наук : 19.01.07. – Івано-Франківськ,

– 21 с.

Віаніс-Трофименко К. Школа молодого учителя / Віаніс-

К.Трофименко. – К., 2005. – С. 132.

Волкова Н.П. Педагогіка / Н.П.Волкова. – К.: Академвидав,

– 576 с.

Власова О.І. Педагогічна психологія / О.І.Власова. – К.: Либідь,

– 400 с.

Джуринский А.Н. История педагогики / А.Н.Джуринский. –

М. : Владос, 1999. – 432 с.

Замкова Н.Л. Формування професійних якостей майбутніх

менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення

іноземних мов: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04;

Інститут вищої освіти академії педагогічних наук України. –

К., 2005. – 17 с.

Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К.Маркова. – М. :

Просвещение, 1994. – 192 с.

Митина Л.М. Учитель как личность и профессионал / Л.М.Ми-

тина. – М., 1994.

Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ століт-

ті // Педагогічна газета. – №7. – 2001.

Рогов Е. И. Личность учителя: теория и практика / Е.И.Ро-

гов. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1996. – 512 с.

Савчин М.В. Педагогічна психологія: навч. посібник /

М.В.Савчин. – К.: Академвидав, 2007. – 424 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Барчій, М. (2019). Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p