Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
професійні якості, особисті якості, вчитель.Анотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на про-
фесійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття
та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних
особистісних якостей вчителя.
Посилання
Андрущенко В. Формування особистості вчителя в сучасних
умовах / В.Андрущенко, І.Табачук // Політичний менедж-
мент. – 2005. – № 1. – С. 58-59.
Борисюк А.С. Психологічні особливості формування про-
фесійних якостей майбутнього медичного психолога : автореф.
дис. … канд. психол. наук : 19.01.07. – Івано-Франківськ,
– 21 с.
Віаніс-Трофименко К. Школа молодого учителя / Віаніс-
К.Трофименко. – К., 2005. – С. 132.
Волкова Н.П. Педагогіка / Н.П.Волкова. – К.: Академвидав,
– 576 с.
Власова О.І. Педагогічна психологія / О.І.Власова. – К.: Либідь,
– 400 с.
Джуринский А.Н. История педагогики / А.Н.Джуринский. –
М. : Владос, 1999. – 432 с.
Замкова Н.Л. Формування професійних якостей майбутніх
менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення
іноземних мов: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04;
Інститут вищої освіти академії педагогічних наук України. –
К., 2005. – 17 с.
Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К.Маркова. – М. :
Просвещение, 1994. – 192 с.
Митина Л.М. Учитель как личность и профессионал / Л.М.Ми-
тина. – М., 1994.
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ століт-
ті // Педагогічна газета. – №7. – 2001.
Рогов Е. И. Личность учителя: теория и практика / Е.И.Ро-
гов. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1996. – 512 с.
Савчин М.В. Педагогічна психологія: навч. посібник /
М.В.Савчин. – К.: Академвидав, 2007. – 424 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.