Модель розвитку рефлексивного спілкування в студентів–психологів та критерії її виміру
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
рефлексія, рефлексивне спілкування, конгруентність, емпатія, новоутворення.Анотація
У статті розглянуто структурнофункціональну модель розвитку
рефлексивного спілкування, розкриті структурні компоненти, описані
чотири етапи новоутворень цієї властивості,представлені критерії виміру
й рівнів готовності студентів застосувати рефлексивне спілкування в
професійній діяльності.
Посилання
Андреева Г.М. Зарубежная социальная психология ХХ
столетия. Теоретические подходы: Учебное пособие для вузов /
Г.М.Андреева, Н.Н.Богомолова, Л.А.Петровская. – М.:
Аспект Пресс, 2001. – 288 с.
Гапоненко Л.О.Рефлексія як умова розвитку особистості:
монографія / Л.О.Гапоненко. Дніпропетровськ: Пороги,
– 175 с.
Емельянов Е.Н. Психологический анализ предметнореф
лексивных отношений в научной деятельности: Автореф.
Дис. …канд. психол. наук. – М., 1985. – 21 с.
Петровская Л.А. Теоретические и методические проблемы
социальнопсихологического тренинга / Л.А.Петровская. – М.:
МГУ, 1982. – 165 с.
Blumer H. sociological Implications of the Thought of G.H.Mead //
American Journal of Sociology. – V. 71. – 1966.
Kelley H.H.Thibaut J.W.The social Psychology of Groups. N.Y.,
Mead G.Mind, Self,Society. – Chicago, 1934.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.