Особливості самовизначення тривожних підлітків

Автор(и)

  • А.Я. Гринечко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Ключові слова:

особистісна тривожність, ситуативна тривожність, шкільні страхи, особистісне самовизначення, дифузна ідентичність, мораторій ідентичності, досягнута позитивна ідентичність, псевдопозитивна ідентичність, термінальні цінності, інструментальні цінності, ціннісно_мотиваційний тип.

Анотація

У статті досліджується проблема залежності між явищами
самовизначення та тривожності в середовищі школярівпідлітків.
Наводиться порівневий аналіз сформованості особистісного само
визначення в дітей з різним рівнем прояву тривожності. Емпірично
досліджуються явища особистісної, ситуативної, шкільної тривожності,
особистісної ідентичності, цінностей та ціннісномотиваційних типів у
школярів підліткового віку. Акцентуються характерні рівні становлення
ідентичності та сформованості особистісних цінностей у підлітків з
підвищеним рівнем тривожності.

Посилання

Карандашев В. Н. Изучение оценочной тревожности: ру

ководство по использованию методики Ч. Спилбергера /

В.Н. Карандашев, М.С. Лебедева, Ч. Д. Спилбергер. – СПб. :

Речь, 2004. – 80 с.

Карандашев В.Н. Методика Шварца для изучения ценностей

личности: концепция и методическое руководство / Виктор

Николаевич Карандашев. – СПб. : Речь, 2004. – 70 с.

Леонгард К. Акцентуированные личности / Карл Леонгард ;

[пер. с нем. В. М. Лещинской]. – Ростов н/Д. : Феникс, 2000. –

с.

Прихожан А. М. Психология тревожности: дошкольный и

школьный возраст (+CD) / Анна Михайловна Прихожан. –

е изд.]. – СПб. : Питер, 2009. – 192 с. – (Детскому психологу).

Фрейд А. Детская сексуальность и психоанализ детских

неврозов / Анна Фрейд, Зигмунд Фрейд ; [составитель и ред.

М.М. Решетников]. – СПб. : В.Е. институт психоанализа,

– 483 с.

Фрейд З. Влечения и неврозы / Зигмунд Фрейд ; [пер. с нем.

А.М. Боковиков]. – М. : Академический Проект, 2007. –

с. – (Психологичесие технологи).

Хорни К. Невроз и личностный рост. Борьба за самореализа

цию / Карен Хорни. – СПб. : ВосточноЕвропейский институт

психоанализа и БСК, 2000. – 318 с.

Шнейдер Л.Б. Личностная, гендерная и профессиональная

идентичность: теория и методы диагностики / Л. Б. Шнейдер. –

М.: Московский психологосоциальный институт, 2007. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гринечко, А. (2019). Особливості самовизначення тривожних підлітків. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p