Особливості і типологія динаміки ціннісних уподобань у свідомості сучасної студентської молоді
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
ціннісні орієнтації, соціальна ідентичність, ідентифікація, групова належність, настановлення, атрибуція, суб’єкт діяльності.Анотація
Статтю присвячено дослідженню проблеми особливостей, динаміки і
чинників структурування ціннісних орієнтацій майбутнього фахівця. В ній
подається структура змістовних характеристик ціннісної сфери особистості
студента, їх динаміка. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що
зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності у змісті та ієрархії ціннісних
настанов. Встановлено взаємозв’язок між динамікою ціннісних уподобань
студентів і динамікою їхньої професійної та особистісної ідентичності.
Посилання
Абишева А.К. О понятии “ценность” / А.К.Абишева // Вопросы
философии. – 2002. – №3. – С.139-146.
Абульханова-Славская К.А. О путях построения типологии
личности / К.А. Абульханова-Славская // Психологический
журнал. – 1983. – №1. – С.14-29.
Абульханова-Славская К.А. Стратегия жизни / К.А. Абуль-
ханова-Славская. – М.: Мысль, 1991. – 299 с.
Балл Г.О. Системи цінностей, формування громадянської
свідомості та ідейні засади розбудови освіти / Г.О.Балл//
Психологічні аспекти гуманізації освіти. – Київ – Рівне, 1996. –
С.35-42.
Будинайте Г.Л., Корнилова Т.В. Личностные ценности и
личностные предпочтения субъекта / Г.Л.Будинайте,
Т.В.Корнилова // Вопросы психологи. – 1993. – №5. – С. 99-
Іванцев Н.І. Студентська молодь як об’єкт психологічного
дослідження / Н.І.Іванцев// Зб. наукових праць: філософія,
соціологія, психологія. – Івано-Франківськ: Вид-во “Плай”
Прикарпатського ун-ту, 2002. – С.113-121.
Іванцев Н.І. Ціннісна регуляція професійного становлення
студентської молоді / Н.І.Іванцев. – Івано-Франківськ :
Тіповіт, 2006. – 182 с.
Максименко С.Д. Генеза здійснення особистості / С.Д.Мак-
сименко – К.: Вид-во ТОВ “КММ”, 2006. – 240 с.
Низовских Н.А. Жизненные принципы и ценностные ориен-
тации студенческих групп / Н.А.Низовских // Вопросы
психологии. – 2008. – №5.
Цінності освіти і виховання : науково-методичний збірник / За
заг. ред. О.В.Сухомлинської. – К., 1997. – 274 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.