Професійні ціннісні орієнтації майбутнього вчителя в системі особистих ціннісних орієнтацій
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
ціннісні орієнтації, професійні цінності, життєві цінності, професійно-педагогічна спрямованість, професійне самовизначення.Анотація
У статті обґрунтовано актуальність розробки системи завдань і вправ,
спрямованих на переструктування і розширення педагогічних ціннісних
орієнтацій майбутнього вчителя. Представлено результати, що свідчать
про усвідомленість учасниками спецсемінару своєї системи особистих
ціннісних орієнтацій і співвідношення їх з ціннісними орієнтаціями
майбутньої професії вчителя.
Посилання
Вачков И.В. Основы технологии группового тренинга.
Психотехники: учебное пособие / И.В.Вачков. – М.: Изда-
тельство “Ось – 89”, 1999. – 176 с.
Даниленко М.В., Даниленко Л.І. Педагогічні задачі: навч.
посібник / М.В.Даниленко, Л.І.Даниленко. – К.; Вища школа,
– 176 с.
Долинська Л.В.Принципи активності в особистісно-профе-
сійному зростанні майбутнього вчителя / Л.В.Долинська//
М-ли конференції “Особистість у розбудові відкритого демок-
ратичного суспільства”. – К., 2000. – С.65-71.
Игры – обучение, тренинг, досуг... / Под ред. В.В.Пет-
русинского. Кн.5. Педагогические игры. – М., 1994. – 136 с.
Максимчук Н.П. Вплив статі та місця проживання на
становлення життєво-професійних ціннісних орієнтацій
майбутнього вчителя /Н.П.Максимчук// Акт. проблеми
психол.. Т.1.: Соц. психол. Психол. управління. Організаційна
психол.: Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН
України / за ред. Максименка С.Д., Карамушки Л.М. – К.:
Міленіум, 2002. – ч.8. – С. 115-122.
Макшанов С.И., Хрящева Н.Ю. Психогимнастика в тренинге.
Каталог. Часть 1 / С.И.Макшанов, Н.Ю.Хрящева. – Санкт-
Петербург, 1993. – 106 с.
Макшанов С.И. Психогимнастика в тренинге. –Часть 2 /
С.И.Макшанов, Н.Ю.Хрящева, Е.В.Сидоренко. – Санкт-
Петербург, 1993. – 90с .
Стругацкий А., Стругацкий Б. Машина желаний / А.Стру-
гацкий, Б.Стругацкий// Сб. научн. фантастики. – 1981. –
Вып. 25. – С. 33-34.
Франкл В. Основы логотерапии /В.Франкл// Человек в
поисках смысла. – М.: Прогресс, 1990. – 368 с.
Немов Р.С. Психология: Учеб. для студентов высш. пед.учеб.
заведений: В 3 кн.: Кн. 3: Экспериментальная педагогическая
психология и психодиагностика / Р.С.Немов. – М.: Про-
свещение: ВЛАДОС, 1995. – 512 с.
Яремчук С.В. Формування професійно-педагогічної спря-
мованості майбутнього вчителя: автореф. …канд. психол.
наук / С.В.Яремчук. – К., 1999. – 18 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.