Проблема психологічної підготовки майбутніх педагогів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
психологічна підготовка, професіоналізм, майбутні педагоги, професійна підготовка, формування особистості, навчання, розвиток, здібності, навички.Анотація
Формування професіоналізму вчителя нового типу обумовлює в
науковому і викладацькому середовищі необхідність пошуку й
обґрунтування шляхів, факторів та умов, які б забезпечили ефективніший
вплив психології на професійну підготовку майбутнього педагога.
Формування особистості майбутнього педагога розглядається дослід-
никами як тривалий і поетапний процес, який забезпечується
поєднанням психолого-педагогічного курсу з використанням активних
форм навчання, залученням студентів до науково-дослідницької роботи,
участю студентів у громадській роботі, що уможливить подолання
проблеми психологічної підготовки майбутнього педагога.
Посилання
Максименко С.Д. Генеза здійснення особистості: Наук.моногр. /
С.Д.Максименко. – К.: КММ, 2006. – 255 с.
Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред.
О.Г.Мороза. – К., 2000.
Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: Б.І. Хо-
лод (гол.ред.) та ін. – К.: НМЦВО, 2000. – Вип. 27. – 256 с.
Психологія. Збірник наукових праць. – Випуск 2 (5). – К.:НПУ,
– 280 с.
Психолого-педагогічні проблеми підготовки вчительських кадрів
в умовах трансформації суспільства: Матеріали Міжнародної
науково-теоретичної конференціїНПУім. М.П. Драгоманова 18-
жовтня 2000 р. / Укл. П.В. Дмитренко, О.Л.Макаренко. –
К.:НПУім. М.П. Драгоманова, 2000. – Ч. 3. – 244 с.
Сластенин В.А.Профессиональная деятельность и личность
педагога / В.А.Сластенин // Педагогическое образование и
наука. – 2000. – №1. – С. 37-38.
Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики:
Збірник наукових праць / Ред. кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.) та
ін. – К.: УДПУ, 1997. – 319 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.