Порівняльна характеристика становлення психологічних новоутворень навчальної діяльності у нормально розвинутих та розумово відсталих дошкільників

Автор(и)

  • О.М. Вержиховська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

психологічні новоутворення, розумово відсталі дошкільники, підготовка до школи.

Анотація

У статті розкрито основні положення щодо формування психологічних
новоутворень у розумово відсталих дошкільників, дається їх порівняльна
характеристика з нормою, особливості їх функціонального прояву.

Посилання

Божович Л.І. Личность и ее формирование в детском возрасте /

Л.І.Божович. – М.: Педагогіка, 1968. – 464 с. – С. 207.

Виготський Л.С. Детская психология : Собр. соч. в 6 т. – Т.4 /

Л.С.Виготський. – М.: Просвещение, 1984. – С. 117.

Виготський Л.С. Собрание сочинений: в 6 томах. – Т4/

Л.С.Виготський. – М.: Педагогика, 1984. – С. 254.

Запорожец А.В. Интеллектуальная подготовка детей к школе//

Дошкольное воспитание/ А.В.Запорожец. – 1977. – №8. – С. 30&34.

Кравцова Е.Е. Психологические проблемы готовности детей к

обучению в школе / Е.Е.Кравцова // Научно&исследовательский

институт дошкольного воспитания, академия педагогических

наук СССР. – М.: Педагогика, 1991. – 152 с.

Особенности психического развития детей 6&7 летнего возраста /

Под.ред. Д.Б.Эльконина, А.Л.Венгера. – М.: Педагогика,

– 132 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Вержиховська, О. (2019). Порівняльна характеристика становлення психологічних новоутворень навчальної діяльності у нормально розвинутих та розумово відсталих дошкільників. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p