Вплив когнітивних стилів на процес оволодіння іноземною мовою у вищому навчальному закладі

Автор(и)

  • І.В. Коваль

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

оволодіння іноземною мовою, когнітивний стиль особистості, полезалежність, поленезалежність, аналітичність, синтетичність, особистісне зростання, самодетермінація, мотивація.

Анотація

У статті розкривається поняття “когнітивний стиль” та досліджується
його внесок у формування індивідуального стилю навчальної діяльності,
оскільки основною функцією когнітивних стилів є регулювання
пізнавальних процесів.

Посилання

Дружинин А.Е. Индивидуально$типические особенности

познавательных процессов как фактор успешного обучения:

Автореф. дис. канд.психол.наук: 19.00.01 / ЛГУ.– Л., 1986. –

С. 15.

Колга В.А. Дифференциально$психологическое исследование

когнитивного стиля и обучаемости. Автореф. Дис…канд. психол.

наук.:19.00.07 /ЛГУ. – Л, 1976. – С.17.

Корнилова Т.В., Григоренко Е.Л., Кудиева О.Г. Познавательная

активность и индивидуально$стилевые особенности интел$

лектуальной деятельности // Вестник МГУ. Серия 14. Пси$

хология. – М.: 1991. – №1. – С.61$73.

Луковников М.М. Нарастание дифференциации как зако$

номерность развития психических процессов // Психоло$

гический журнал. – 1985. –Т.6. – №1. – С.20$25.

Палей И.А. Модальностная структура эмоциональности и

когнитивный стиль // Вопросы психологии. – 1982. – №1. –

С.118$126.

Тихомирова И.В. Стилевые и продуктивные характеристики

способностей: типологический подход // Вопросы психологии. –

– №3. – С.106$114.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коваль, І. (2019). Вплив когнітивних стилів на процес оволодіння іноземною мовою у вищому навчальному закладі. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p