Порівняльна характеристика життєвих та професійних цілей майбутнього вчителя в процесі професіоналізації

Автор(и)

  • Н.П. Максимчук
  • О.П. Панчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, професійні цінності, життєві цінності, професійно"педагогічна спрямованість, професійне самови" значення.

Анотація

У статті розглядаються характеристики життєвих та професійних
цілей, встановлено вплив змісту ціннісних орієнтацій на професійне
самовизначення майбутніх вчителів у процесі навчання у вузі.

Посилання

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: науково"метод.

посібник / І.Д.Бех. – К.: ІЗМН, 1998. – 204 с.

Бондар Н.Є. Формування особистісної репрезентації в юнаць"

кому віці: дис. ... канд. психол. наук .– К., 1998. – 207 с.

Лисовский В.Т. Личность студента / В.Т.Лисовский. – Л.: Изд"

во Ленинградского ун"та, 1974. – 184 с.

Сохань Л.В. Жизненная программа личности: структура и

динамика жизненных целей / Л.В.Сохань // Жизнь как

творчество. – К., 1985. – С.118 – 142.

Яремчук С.В. Формування професійно"педагогічної спря"

мованості майбутнього вчителя: автореф. …канд. психол. наук:

00.07/ Національний педагогічний університет імені

М.П.Драгоманова – К., 1999. – 18 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Максимчук, Н., & Панчук, О. (2019). Порівняльна характеристика життєвих та професійних цілей майбутнього вчителя в процесі професіоналізації. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p