Психологічний аспект навчання лексиці, читанню та говорінню іноземною мовою (на немовних спеціальностях ВНЗ)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
психологічний аспект, навчання, іноземна мова, іншомовне мовлення, лексика, читання, говоріння.Анотація
Стаття розглядає умовне аспектне розділення навчання іноземній мові
у психології та методиці обумовлене тим, що навчання лексиці, фонетиці
і говорінню, з одного боку, ґрунтується на психологічних закономірностях
суб’єкта та його діяльності в навчальному процесі, з іншого боку –
являє собою констеляцію феноменів мови як цілісності, що підлягає
засвоєнню.
Посилання
Артемов В.А. Психология обучения иностранным языкам /
В.А.Артемов. – М.: Просвещение, 1969. – 279 с.
Беляев Б.В. Психология владения иностранным языком: дисс.
… докт.пед.наук / Б.В.Беляев. – М., 1959. – 552 с.
Бенедиктов Б.А. Психология овладения иностранным языком/
Б.А.Бенедиктов. – Минск: Вышэйшая школа, 1974. – 336 с.
Зимняя И.А. Лингвопсихология речевой деятельности /
И.А.Зимняя. – М.: Московский психологосоциальный инсти
тут; Воронеж: НПО “МОДЭК”, 2001. – 432 с.
Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в
школе / И.А.Зимняя. – М.: Просвещение, 1991. – 222 с.
Клычникова З.И. Психологические особенности обучения
чтению на иностранном языке: пособие для учителя. – 2е изд.,
испр / З.И.Клычникова. – М.: Просвещение, 1983. – 207 с.
Серова Т.С. Психологические и лингводидактические аспекты
обучения профессиональноориентированному иноязычному
чтению в вузе / Т.С.Серова. – Свердловск: Издво Урал.унта,
– 232 с.
Серова Т.С. Теоретические основы обучения проссионально
ориентированному чтению на иностранном языке в неязыковом
вузе: автореф.дисс. …докт.пед.наук / Т.С.Серова. – Л.: ЛГПИ
им. А.И.Герцена, 1989. – 56 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.