Особливості навчальної діяльності вчителів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва в умовах інклюзивного навчання

Автор(и)

  • О.М. Опалюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

інклюзивна освіта, образотворче мистецтво, інклюзивне навчання, проблеми розумового розвитку, інклюзія, навчальна діяльність студентів.

Анотація

У статті описується особливості навчальної діяльності вчителів
початкових класів на уроках образотворчого мистецтва в умовах
інклюзивного навчання.

Посилання

Синьов В. Нова стратегія розвитку корекційної педагогіки в Україні /

В. Синьов, А. Шевцов // Дефектологія. – 2004. – № 2. – С. 6–11.

Тарасун В. Філософські та соціокультурні засади спеціальної

освіти / В. Тарасун // Дефектологія. – 2004. – № 3. – С. 2$6.

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком». Програма «Інклюзивна

освіта». http://www.ussf.kiev.ua./index.php?go=Inklus

Національна Асамблея Інвалідів України. Програма: «Через

освіту до соціальної інтеграції». http://naiu.org.ua

Софій Н.З. Концептуальні аспекти інклюзивної освіти /

Інклюзивна школа: особливості організації та управління:

навчально$методичний посібник / Колупаєва А.А., Найда Ю.М.,

Софій Н.З. та ін.; За заг. ред. Даниленко Л.І., – К., 2007. –

С. 128

http://priluki.info/news/509

##submission.downloads##

Як цитувати

Опалюк, О. (2019). Особливості навчальної діяльності вчителів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва в умовах інклюзивного навчання. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p