Динаміка змін у розвитку емоційної стійкості студентів–практичних психологів у результаті застосування тренінгових психотехнологій

Автор(и)

  • К.В. Пилипенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

динамика, розвиток, емоційна стійкість, тренінгові психотехнології, практичні психологи.

Анотація

У статті наведено дані експериментального дослідження ефективності
запропонованої програми формування емоційної стійкості як професійно
важливої якості майбутнього практичного психолога, а саме динаміку змін
у розвитку емоційної стійкості у студентів+практичних психологів.

Посилання

Батаршев А.В. Многофакторный личностный опросник Р.Кет+

телла: Практическое руководство / А.В.Батаршев. – М.: ТЦ

Сфера, 2002. – 96 с.

Ильин Е.П. Эмоции и чувства / Е.П.Ильин. – СПб.: Питер,

– 752 с.

Карвасарский Б.Д. Психотерапевтическая энциклопедия/

Б.Д.Карвасарский. – СПб.: Питер Ком, 1998. – 752с.

Райгородский Д.Я. Практическая психодиагностика. Методики

и тесты: учебное пособие / Д.Я.Райгородский. – Самара:

Издательский Дом “БАХРАХ+М”, 2002. – 672 с.

Санникова О.П. Тест+опросник психологической порницатель+

ности (психодиагностическая методика)/О.П.Санникова,

Е.А.Киселева/ авт свид, 2001. – 17 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пилипенко, К. (2019). Динаміка змін у розвитку емоційної стійкості студентів–практичних психологів у результаті застосування тренінгових психотехнологій. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p