Аналіз особливостей особистісного розвитку учнів допоміжної школи, які обмежують їхню здатність до самовиховання

Автор(и)

  • О.М. Пріданнікова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

розумово відсталі підлітки, самовиховання, “Я#образ”, особистісний розвиток.

Анотація

Стаття присвячена проблемі особистісного розвитку розумово
відсталих підлітків. Встановлено, що успішна соціалізація особистості
обумовлена її здатністю до самовиховання. Розумово відсталі підлітки
мають особливості розвитку “Я#образу”, які обмежують їхню здатність до
самовиховання.

Посилання

Бех І.Д. Теорія виховання в контексті сучасності//Педагогічна

теорія та педагогічний досвід: перспективи і розвиток: Матеріали

конф. – Луцьк, 1999. – С.4#6.

Бондар В.І. Підготовка учнів допоміжної школи до самостійної

трудової діяльності /В.І.Бондар. – К.: Рад.школа, 1988. – 128 с.

Матвєєва М.П. Особливості “Я#образу” розумово відсталих

підлітків: Дис. …канд.псих.наук. 19.00.10 – К., 1994. – 163 с.

Психологія самоактивності учнів у виховному процесі. Навч.#

метод.посібник / М.Й. Боришевський, С.Г. Музичук, В.В. Ан#

тоненко та ін. – К.: ІЗМН, 1999. – 190 с.

Синёв В.Н. Особенности воспитания учащихся вспомогательной

школы // Воспитательная работа во вспомогательной школе /

Под ред. В.Ф. Мачихиной. – М.: Просвещение, 1980. – С. 16#23.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пріданнікова, О. (2019). Аналіз особливостей особистісного розвитку учнів допоміжної школи, які обмежують їхню здатність до самовиховання. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p