Вплив психологічних факторів на якість формування іноземної комунікативної компетенції у студентів вищих навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
психологічна проблема, психологічний фактор, мислення, сприймання, пам’ять, увага, мотивація, позитивний психологічний клімат, іншомовна комунікативна компетенція.Анотація
Стаття присвячена психологічним проблемам, які виникають у
процесі навчання іноземних мов. Особлива увага зосереджена на аналізі
психологічних факторів, що впливають на формування іншомовної
комунікативної компетенції у студентів ВНЗ.
Посилання
Ананьев Б. Г.Человек как предмет познания / Б. Г.Ананьев. –
Л.: ЛГУ, 1968. – 338 с.
Бехтерева Н. П. Ответственность учёного / Н. П.Бехтерева//
Наука и жизнь. – М., 1972. – С. 88/89.
Венгер Л. А. Восприятие и обучение/ Л.А.Венгер. – М: Про/
свещение, 1969. – 365 с.
Выготский Л. С. Избранные психологические исследования /
Л. С.Выготский. – М.: АПН РСФСР, 1956. – 519 с.
Гальперин П. Я. Психология мышления и учение о поэтапном
формировании умственных действий / П. Я.Гальперин//
Исследования мышления в советской психологии. – М.: Наука,
– 476 с.
Добрынин Н. Ф. Внимание и память / Н. Ф.Добрынин. – М.:
Знание, 1958. – 32 с.
Зимняя И. А. Психология обучения неродному языку /
И. А.Зимняя. – М.: Рус. язык, 1989. – С. 133.
Король Л. Проблеми і динаміка розбудови європейського
простору вищої освіти / Л.Король// Євробюлетень. – 2003. –
№4. – С. 4/7.
Кулиш Л. Ю. Психолингвистические аспекты восприятия
устной иноязычной речи / Л. Ю.Кулиш. – К.: Вища школа,
– 208 с.
Ляудис В.Я. Память в процессе развития / В.Я.Ляудис. – М.:
Изд/во МГУ, 1976. – 255 с.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних
закладах: Підручник. Вид 2/е, випр. і перероб. / Кол. авторів
під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002. – 328 с.
Методика обучения иностранным языкам в начальной и основной
общеобразовательной школе: Учебное пособие для студентов
педагогических колледжей;Под. ред. В. М. Филатова / Серия
“Среднее профессиональное образование”. – Ростов н/Д:
“Феникс”, 2004. – 416 с.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. –
– №33 – С. 4/6.
Рогова Г. В. Методика обучения иностранным языкам в средней
школе / Г. В.Рогова, Ф. М.Рабинович, Т. Е.Сахарова. – М.:
Просвещение, 1991. – 288 с.
Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій
школі: Навчальний посібник / С. В.Роман. – К.: Ленвіт, 2005 –
с.
Сафонова В. В. Изучение языков международного общения в
контексте диалога культур и цивилизаций / В. В.Сафонова. –
Воронеж: Истоки, 1996. – 237 с.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори: В 5 т. / В. О.Сухом/
линський. – К., 1977. – Т. 3. – С. 502.
Щерба Л.В. О трояком аспекте языковых явлений и об
эксперименте в языкознании / Л.В.Щерба// Языковая система
и речевая деятельность. – Л.: Высшая школа, 1974. – С. 25/26.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.