Психологічні особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
діти з порушеннями слуху, соціалізація, молодший шкільний вік, мотиваційна сфера, самооцінка, мотивації, потреба.Анотація
У статті викладено результати теоретичного та емпіричного вивчення
психологічний особливостей соціалізації дітей молодшого шкільного віку
з порушеннями слуху. Виявлено особливості самооцінки, мотивації і
потреб у дітей з порушеннями слуху.
Посилання
Богданова Т. Г. Сурдопсихология: Учеб. пособие для студ. высш. пед.
учеб. заведений / Т. Г. Богданова – М.: Академия, 2002. – 224 с.
Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте /
Л. И. Божович. – СПб.: Питер, 2008. – 400 c.
Выготский Л.С. Основы дефектологии / Л. С. Выготский. –
СПб.: Лань, 2003. – 654 с.
Зейгарник Б. В. Теории личности в зарубежной психологии /
Блюма Вольфовна Зейгарник – М.: Изд(во МГУ, 1982. – 128 с.
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Евгений Павлович Ильин.–
СПб.: Питер, 2007. – 783 с.
Кольцова М.М. Ребенок учится говорить. Пальчиковый
игротренинг / М. М. Кольцова, М. С. Рузина. – У(Фактория,
г. – 228 с. (Серия «Психология детства: Современный
взгляд»).
Лозовацкая Н. В. Особенности развития личности школьников
с нарушенным слухом / Н. В. Лозовацкая // Вопросы теории и
практики сурдопедагогики / Моск. гос. открытый пед. ун(т. –
– Вып. 1. – С. 44(51.
Михаленкова И. А. Практикум по психологи детей с нарушением
слуха / Ида Антоновна Михаленкова – СПб.: Речь, 2006. – 96 с.
Моргун В. Ф. Основи психологічної діагностики: навчальний
посібник для студентів вищих навчальних закладів/ Володимир
Федорович Моргун, Іван Геннадійович Тітов. – К.: Видавничий
Дім “Слово”, 2009. – 464 с.
Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития,
детство, отрочество: учебник для студ. вузов. – 4(е изд.,
стереотип. / В. С Мухина – М.: Издательский центр «Академия»,
– 456 с.
Психология человека от рождения до смерти. Полный курс
психологии развития / Под.редакцией члена(корреспондента
РАО А. А. Реана – СПб.: «Пройм – ЕВРОЗНАК», 2003 – 416 с. –
(Серия «Психологическая энциклопедия»).
Речицкая Е. Г. Сурдопедагогіка: учебник для вузов / Е. Г. Ре(
чицкая – М.: Владос, 2004. – 655 с.
Роюк С. Є. Міжособистісна взаємодія дітей із вадами слуху //
Психологічні перспективи. – 2009. – Вип. 14. – С. 135 – 142.
Терлецька Л. Г. Основи психодіагностики. Навчальний посіб(
ник/ Лариса Терлецька. – К.: Главник, 2006. – 144 с. – (Серія
“Психологічний інструментарій”).
Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность; Х. Хекхаузен / Пер. с
немец. – СПб.: Питер, 2001. – 528 с.
Шипицина Л. М. Ребенок с нарушенным слухом в семье и
обществе / Л. М. Шипицина – СПб.: Речь, 2009. – 203 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.