Психологічні особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху

Автор(и)

  • С.Є. Роюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

діти з порушеннями слуху, соціалізація, молодший шкільний вік, мотиваційна сфера, самооцінка, мотивації, потреба.

Анотація

У статті викладено результати теоретичного та емпіричного вивчення
психологічний особливостей соціалізації дітей молодшого шкільного віку
з порушеннями слуху. Виявлено особливості самооцінки, мотивації і
потреб у дітей з порушеннями слуху.

Посилання

Богданова Т. Г. Сурдопсихология: Учеб. пособие для студ. высш. пед.

учеб. заведений / Т. Г. Богданова – М.: Академия, 2002. – 224 с.

Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте /

Л. И. Божович. – СПб.: Питер, 2008. – 400 c.

Выготский Л.С. Основы дефектологии / Л. С. Выготский. –

СПб.: Лань, 2003. – 654 с.

Зейгарник Б. В. Теории личности в зарубежной психологии /

Блюма Вольфовна Зейгарник – М.: Изд(во МГУ, 1982. – 128 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Евгений Павлович Ильин.–

СПб.: Питер, 2007. – 783 с.

Кольцова М.М. Ребенок учится говорить. Пальчиковый

игротренинг / М. М. Кольцова, М. С. Рузина. – У(Фактория,

г. – 228 с. (Серия «Психология детства: Современный

взгляд»).

Лозовацкая Н. В. Особенности развития личности школьников

с нарушенным слухом / Н. В. Лозовацкая // Вопросы теории и

практики сурдопедагогики / Моск. гос. открытый пед. ун(т. –

– Вып. 1. – С. 44(51.

Михаленкова И. А. Практикум по психологи детей с нарушением

слуха / Ида Антоновна Михаленкова – СПб.: Речь, 2006. – 96 с.

Моргун В. Ф. Основи психологічної діагностики: навчальний

посібник для студентів вищих навчальних закладів/ Володимир

Федорович Моргун, Іван Геннадійович Тітов. – К.: Видавничий

Дім “Слово”, 2009. – 464 с.

Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития,

детство, отрочество: учебник для студ. вузов. – 4(е изд.,

стереотип. / В. С Мухина – М.: Издательский центр «Академия»,

– 456 с.

Психология человека от рождения до смерти. Полный курс

психологии развития / Под.редакцией члена(корреспондента

РАО А. А. Реана – СПб.: «Пройм – ЕВРОЗНАК», 2003 – 416 с. –

(Серия «Психологическая энциклопедия»).

Речицкая Е. Г. Сурдопедагогіка: учебник для вузов / Е. Г. Ре(

чицкая – М.: Владос, 2004. – 655 с.

Роюк С. Є. Міжособистісна взаємодія дітей із вадами слуху //

Психологічні перспективи. – 2009. – Вип. 14. – С. 135 – 142.

Терлецька Л. Г. Основи психодіагностики. Навчальний посіб(

ник/ Лариса Терлецька. – К.: Главник, 2006. – 144 с. – (Серія

“Психологічний інструментарій”).

Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность; Х. Хекхаузен / Пер. с

немец. – СПб.: Питер, 2001. – 528 с.

Шипицина Л. М. Ребенок с нарушенным слухом в семье и

обществе / Л. М. Шипицина – СПб.: Речь, 2009. – 203 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Роюк, С. (2019). Психологічні особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p