Психологічне обґрунтування використання принципу активності при навчанні іноземним мовам
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
методи навчання, іноземна мова, принцип активності, особистість.Анотація
Розглядаються традиційні та сучасні методи навчання іноземним
мовам. Автор обґрунтовує використання принципу активності при навчанні
іноземним мовам. Визначається поняття “активність людини”.
Посилання
Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С.Выготский. –
М., 1999. – 536 с.
Грановская P.M. Элементы практической психологии /
P.M.Грановская. – СПб., 1997. – 608 с.
Державний стандарт базової і повної середньої школи //
Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. –
– № 12. – Січень. – С. 360.
Дьяченко М.К. Психология. Словарьсправочник / М.К.Дья
ченко, Л.А.Кандыбович. – Минск, 1998. – 399 с.
Зимняя И.А. Педагогическая психология / И.А.Зимняя. –
Ростов н/Д, 1997. – 489 с.
Кавтарадзе Д.Н. Обучение и игра. Введение в активные методы
обучения / Д.Н.Кавтарадзе. – М., 1998. – 192 с.
Кузпецов В.И. Принципы активной педагогики. – М., 2001. – 120 с.
Леонтьев А.А. Л.С. Выготский. – М., 1990. – 158 с.
Лозанов Г. Суггестопедия при обучении иностранным языкам /
Г.Лозанов // Методы интенсивного обучения иностранным
языкам. – М., 1973. – С. 917.
Лозанов Г. Ускоренное обучение и возможности человека /
Г.Лозанов // Перспективы. Вопросы образования. UNESCO. –
Париж; М., 1982. – № 12. – С. 8995.
Новаков А. Система этюдов для активизации учебного материала
при суггестопедическом обучении иностранным языкам /
А.Новаков // Методы интенсивного обучения иностранным
языкам. – М., 1973. – С. 7383.
Психотерапевтическая энциклопедия / Под ред. Б.Д. Карва
сарского. – СПб., 1998.752 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л.Рубинш
тейн. – СПб., 1999. – 720 с.
Симонов П.В. Сознание, подсознание, сверхсознание //
Популярная психология: Хрестоматия / Сост. В.В. Миро
ненко. – М., 1990. – С. 4555.
Словарь практического психолога / Сост. С.Ю. Головин. –
Минск, 1998. – 800 с.
Сухарев В.А. Психология интеллекта / В.А.Сухарев. – Донецк,
– 416 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.