Констатація розвитку операціонального досвіду і досвіду спілкування та діалогічної взаємодії майбутніх психологів

Автор(и)

  • Ю.М. Чала

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

модель особистісного досвіду психолога, компоненти та функції моделі, операціональний досвід, досвід спілкування та діалогічної взаємодії, психологічний тренінг.

Анотація

У статті описано модель особистісного досвіду психолога, обґрун
тувано її компоненти та функції, що характеризують роль кожного
компонента. Представлено опис отриманих нами результатів за опе
раціональним досвідом й досвідом спілкування та діалогічної взаємодії,
змодельовано програму психологічного тренінгу, спрямованого на
становлення підструктур особистісного досвіду психолога.

Посилання

Мамчур І.А. Формування комунікативного потенціалу май

бутнього вчителя іноземної мови засобами культурологічного

орієнтованого навчання : дис. ... кандидата психол. наук :

00.07 / Інна Анатоліївна Мамчур. – К., 2007. – 392 с.

Осницкий А.К. Проблемы исследования субъектной активно

сти / Алексей Константинович Осницкий // Вопросы пси

хологии. – 1996. – №1. – С. 5–19.

##submission.downloads##

Як цитувати

Чала, Ю. (2019). Констатація розвитку операціонального досвіду і досвіду спілкування та діалогічної взаємодії майбутніх психологів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p