Особливості становлення та психокорекції життєвого досвіду підлітків з неблагополучних родин

Автор(и)

  • О.О. Буковська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25p

Ключові слова:

підлітки із неблагополучних родин, життєвий досвід, наратив, усвідомлення.

Анотація

В статті розкриваються основні соціальні і психологічні фактори
становлення життєвого досвіду підлітків з неблагополучних родин.
Викладено результати дослідження особливостей усвідомлення життєвого
досвіду благополучних і неблагополучних підлітків. Показано доцільність
використання методу наративу в психокорекційній роботі з не
благополучними підлітками.

Посилання

Леонтьев Д.А. Тест смысложизненных ориентаций (СЖО) /

Д.А.Леонтьев. – М.: Смысл, 2000.– С.18.

Буковська О.О. Шляхи психологічної допомоги підліткам із

неблагополучних родин /О.О. Буковська// Актуальні

проблеми психології: Психологія навчання. Генетична

психологія. Медична психологія / За ред. С.Д. Максименка.–

К.: ДП “Інформаційно аналітичне агентство”, 2009. – Том.

Х, Вип.15. – 540 с. – 78 89 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Буковська, О. (2019). Особливості становлення та психокорекції життєвого досвіду підлітків з неблагополучних родин. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (10). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%p